Performancing Metrics

آخرین وضع ۶ پروژه عمرانی در غیزانیه اهواز | اتاق خبر
کد خبر: 443229
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1399 - 13:56
یک مقام مسئول تشریح کرد
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز آخرین وضع پروژه‌های اجرایی و تکمیل‌شده در بخش غیزانیه اهواز در استان خوزستان را تشریح کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بابک دارابی اظهار داشت: تاکنون ۱۷۳ میلیارد ریال برای احقاق پروژه‌های آبفار، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و علوم پزشکی خوزستان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه درخور و شایسته به موضوع عمران مناطق کم برخوردار خوزستان همچون غیزانیه، به اجرای ۶ پروژه عمرانی در این منطقه اشاره کرد و افزود: پروژه‌های احداث دبیرستان و مدرسه ابتدایی، احداث مرکز بهداشت، کمک به به‌سازی جاده‌های این منطقه و راه‌های روستایی تکمیل و در مرحله بهره‌برداری قرار دارند و هم‌اکنون پروژه احداث مجتمع آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال و با مشارکت آبفای استان خوزستان در حال اجراست.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با بیان اینکه از میان ۷۹۸ پروژه عمرانی تعریف‌شده برای استان خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، تاکنون ۳۶۷ پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۴۳۱ پروژه باقیمانده با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت و بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال پیگیری است.

دارابی تصریح کرد: تخصیص این مبلغ در راستای احقاق پروژه‌مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیزهای آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و سایر پروژه‌های خدماتی در استان خوزستان بوده است.

وی یادآور شد: پروژه ساخت مجتمع آبرسانی با مشارکت آبفای استان خوزستان در سال ۹۹، همچنان مانند سال‌های گذشته در فهرست اولویت‌های تخصیص اعتبار این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید