مدیرعامل شرکت آب منطقهای تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت مخازن سدهای تهران، اظهار کرد: مخازن سدهای تهران حدود ۹۹۳ میلیون مترمکعب آب دارند که نسبت به سال قبل حدود ۳۳۰ میلیون مترمکعب بیشتر است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای تهران گفت: پس از ۵۵ سال بهرهبرداری از سد امیرکبیر، نه تنها مشکل انباشت رسوبات وجود ندارد بلکه در بهترین شرایط بهرهبرداری از آن قرار داریم.
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تصفیه خانه جدید آب در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است و تونلی از محل سد امیرکبیر حفاری شده که انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران از طریق این تونل و به طور مستقیم انجام خواهد شد.