Performancing Metrics

با تدبیر دولت شاهد ثبات قیمت محصولات کشاورزی هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 304997
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 14:18
معاون وزیرصنعت،معدن وتجارت:
معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با تدابیر دولت تدبیر و امید خوشبختانه شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی و ثبات قیمت این محصولات هستیم.

اتاق خبر: به گزارش روز یکشنبه علی قنبری در آیین تجلیل و معارفه مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی وغله منطقه 10 کشور، افزود: به اندازه کافی محصولات غذایی گندم ،برنج ،روغن و شکر ذخیره سازی شده است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ وی با بیان اینکه در سال 1392 حدود 6 تا هفت میلیون تن گندم واردات داشتیم، افزود: به لطف خدا و تلاش کشاورزان و مسئولین و حمایت های دولت تدبیر و امید، امسال بیش از هشت میلیون و 500 هزارتن گندم ، خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و بازرگانی اضافه کرد: باتوجه به میزان گندم های خریداری شده، حجمی از این محصول به کشور ترکیه نیز صادر شده است.
وی تصریح کرد: ایتالیا نیز برای تهیه ماکارونی و سایر محصولات فرآوری از ایران درخواست خرید گندم کرده است.
قنبری با اشاره به اینکه بیش از 350 کارخانه آرد کشور با ظرفیت زیر 50 درصد فعال است، تاکید کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا برای افزایش فعالیت های صنایع آرد سازی و توسعه صنایع وابسته همچنین ایجاد اشتغال، گندم بصورت امانی در مدت 120 روز در اختیار کارخانه های صنعت آرد قرارگیرد.
در این آئین، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با اشاره به قانون تمرکز و اختیارات بخش کشاورزی گفت: مسئولیت وزارت جهادکشاورزی در گذشته تولید بود که از سال 92 به بعد وظائف بازرگانی محصولات در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر به وزارت جهادکشاورزی واگذار شد.
قدرت الله قاسمی افزود: تامین امنیت غذایی جامعه از مهمترین مسئولیت های وزارت جهاد کشاورزی است و توسط شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران، محصولات گندم ، برنج ، روغن و شکر برنامه ریزی و برای بازار مصرف مدیریت و تنظیم می گردد.
وی افزود: در استان اصفهان نیز برنامه ریزی مناسبی برای برآورده شدن نیاز های غذایی انجام شده است.
در این آئین از زحمات مسعود کلانتری قدردانی و رضا نیک نداف به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور در استان اصفهان معرفی شد .

نظرات
ADS
ADS
پربازدید