Performancing Metrics

بیش از ۴۵۰ مجوز در حوزه مشاغل خانگی در زنجان صادر شد | اتاق خبر
کد خبر: 307060
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 04:49
معاون توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی زنجان:
معاون توسعه کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی زنجان با اشاره به صدور الکترونیکی مجوز‌در حوزه مشاغل خانگی گفت:از ابتدای امسال بیش از ۴۵۰ مجوز درحوزه مشاغل خانگی صادرشد.

اتاق خبر- معاون توسعه کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی زنجان با اشاره به صدور الکترونیکی مجوز‌در حوزه مشاغل خانگی گفت:از ابتدای امسال بیش از ۴۵۰ مجوز درحوزه مشاغل خانگی صادرشد.

بنابراین گزارش محمدرضا یوسفی اظهار داشت: این تعداد مجوز صادر شده در مقایسه با مجوز های صادرشده در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

یوسفی با اشاره به مزایای ایجاد سامانه جدید در صدور مجوز مشاغل خانگی تصریح کرد: این سامانه در استان برای اولین بار در کشور ایجاد شده است که با استقرار این سیستم زمان ارائه خدمات به مراجعان کاهش قابل ملاحظه ای یافته است .

وی عنوان کرد: این سامانه مورد تایید وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است که اجرایی شدن آن سبب تسهیل ارائه خدمات صدور مجوز در تمامی شهرستان‌های استان می‌شود.

یوسفی گفت: در ۹ ماهه سال ۹۴ برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقل و برای ۶ نفر به عنوان پشتیبان مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی صادر شده و این درحالی است که کل مجوزهای صادر شده در سال ۹۳ تعداد ۴۵۲ مورد هستند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید