Performancing Metrics

صدور بیش از 450 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 307231
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 04:50
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان از صدور 450 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در زنجان خبر داد.

اتاق خبر- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان از صدور 450 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در زنجان خبر داد.

بنابراین گزارش محمدرضا یوسفی  با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا به امروز بیش از 450 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در زنجان صادر شده است، افزود: اهتمام به توسعه مشاغل خانگی، یکی از رویکردهای اصلی این اداره‌کل است؛ چرا که با تحقق این مهم می‌توان ضمن ایجاد اشتغال، بحث توانمندی و استقلال مالی خانواده‌ها را نیز تأمین کرد.

وی با یادآوری اینکه مجوز‌های صادر شده در حوزه مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی بوده است، تصریح کرد: به لحاظ تعداد مجوزهای صادر شده در سال‌جاری نسبت به مجوزهای صادر شده در سال گذشته، شاهد افزایش چشم‌گیری هستیم که این خود بیانگر اهتمام به بحث توسعه مشاغل خانگی در سال‌های اخیر بوده است . معتقدیم این امر باید در سال‌های آینده نیز تداوم یابد تا شاهد توسعه روزافزون مشاغل خانگی در استان زنجان باشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به مزایای ایجاد سامانه جدید در صدور مجوز مشاغل خانگی، اظهار کرد: این سامانه در استان برای ‌اولین‌بار در کشور ایجاد شده است که با استقرار این سیستم، زمان ارائه خدمات به مراجعان کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است. همچنین این سامانه مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی قرار گرفته است که اجرایی شدن آن سبب تسهیل ارائه خدمات صدور مجوز در همه شهرستان‌های استان می‌شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با ابراز تأسف از اینکه بانک‌ها علی‌رغم ابلاغ اعتبار 63 میلیاردی از طرف اداره اعتبارات بانک مرکزی هیچ‌گونه همکاری و مساعدتی را نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: مساعدت بانک‌ها باعث می‌شود متقاضیان مشاغل خانگی با انگیزه و توان بیشتری در این حوزه فعالیت کنند.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید