Performancing Metrics

شکست در گیشه رهاورد «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» | اتاق خبر
کد خبر: 307343
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 18:35
«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» فقط 20 روز اکران شد و 120 میلیون تومان بیشتر نفروخت؛ در حالی که برای آن 700 میلیون تومان هزینه شد.

به گزارش اتاق خبر، یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم «من و شارمین» در مورد این فیلم  گفت: تمام مراحل فنی فیلم به پایان رسیده و کارهای جزئی از این اثر باقی مانده است. هم‌اکنون نیز در حال آماده‌سازی تیزر «من و شارمین» هستیم که برای دبیرخانه جشنواره فجر ارسال کنیم.

 
وی همچنین در مورد فیلم «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلفی گفت: متأسفانه این کار با اقبال عمومی روبرو نشد و فقط در حدود 120 میلیون تومان فروش کرد. در حالی که برای این فیلم نزدیک به 700 میلیون تومان هزینه شده بود.
 
زمانی که ما این فیلم را ساختیم، قیمت دلار افزایش محسوسی داشت. این معضل نیز، موجب افزایش مخارج ما شد. همچنین 85 درصد فیلمبرداری «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در کردستان عراق بود و مابقی آن در شهرک سینمایی فیلمبرداری شد.
 
صمدزاده در مورد علت ساخت «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» گفت: در واقع دلیل اصلی من برای ساختن این اثر کمک کردن به یک کارگردان فیلم‌اولی به نام شهرام مسلفی بود؛ وگرنه من از همان ابتدا به این موضوع اذعان داشتم که این اثر نه در گیشه و نه در جذب مخاطب موفقیت نخواهد داشت. به نظر من قصه این فیلم دچار مشکلاتی بود؛ اما چون کارگردان «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» تمایل زیادی بر ساختن همین قصه داشت، من نیز به نطر او احترام گذاشتم.
 
صمدزاده در مورد موفقیت این فیلم نیز به لحاظ هنری اظهار داشت: «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در جشنواره فیلم بغداد دیده شد و همچنین به بخش رقابت نگاه نو جشنواره قبل راه یافت و از لحاظ هنری فیلمی دارای ساختار مناسب سینمایی بود و باید به کارگردان و عوامل این اثر احترام گذاشت.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات
ADS
ADS
پربازدید