Performancing Metrics

عدم ثبات در تصمیم‌گیری به صادرات ضربه اساسی می‌زند | اتاق خبر
کد خبر: 307572
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 15:25
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برندسازی و بالابردن کیفیت محصولات صادراتی گفت که یکی از ضربات اساسی به صادرات ما این است که ثبات تصمیم‌گیری و ضوابط وجود ندارد.

اتاق خبر: محمد اسماعیل‌نیا عنوان کرد: ما باید فرآیند صادرات را تسهیل کنیم و سرعت ببخشیم؛ باید امتیازات خاصی را برای صادرکنندگان قائل شویم و این امتیازات، استمرار و پایداری داشته باشند و مقطعی نباشند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ او ادامه داد: فردی که وارد این عرصه می‌شود بر اساس امتیازاتی که برای او در نظرگرفته شده بازاریابی می‌کند. بازاریابی هم هزینه‌بر است، اما ما به طور ناگهانی این امتیازات را معلق می‌کنیم. در این‌جا، بخش توزیع ضربه می‌خورد. کسی هم که یک بار ضرر کرده دیگر به میدان نمی‌آید. این مساله باعث می شود ساختارهای ما در امر صادرات به هم بخورد.

این عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر بر رعایت ضوابط کیفی از سوی تولیدکنندگان گفت: مهم‌ترین بخش صادرات،‌ برندسازی و توجه به کیفیت محصولات است. تولید در حوزه کشاورزی باید سالم، باکیفیت و مطمئن باشد. وقتی هم که از کیفیت حرف می‌زنیم،‌ کیفیت باید واقعی باشد.

اسماعیل‌نیا افزود: محصولات کشاورزی باید چه از لحاظ ارگانیک و سالم بودن و چه به لحاظ بسته‌بندی، کیفیت و استانداردهای لازم را داشته باشند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید