Performancing Metrics

مجریان و ناظران انتخابات باید بی‌طرف و مجری قانون باشند | اتاق خبر
کد خبر: 311050
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 21:52
موسی قربانی:
حجت الاسلام والمسلمین موسی قربانی گفت: حضور با بصیرت مردم در انتخابات باعث ورود افرادی به مجلس می‌شود که فریب دشمن را نخورند.

اتاق خبر- حجت الاسلام والمسلمین موسی قربانی گفت: حضور با بصیرت مردم در انتخابات باعث ورود افرادی به مجلس می‌شود که فریب دشمن را نخورند.

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران انتخابات پیرامون الزامات رقابت سالم انتخاباتی اظهار کرد: مشارکت همگانی به عنوان یکی از ارکان انتخابات رقابتی سالم باعث تقویت مجلس و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بیشتر در انتخابات باعث مایوس شدن دشمن از نقشه‌های خود علیه نظام می‌شود، تصریح کرد: مشارکت همگانی در انتخابات باعث تقویت نهادهای حکومتی، اعتماد بیشتر مردم به نظام و یاس دشمن می‌شود.

این فعال سیاسی افزود: حضور با بصیرت و با فکر مردم در انتخابات باعث می شود افراد قوی و کاردان و شجاع که توانایی مقاومت برابر نقشه‌های دشمن را دارند، وارد مجلس شوند.

قربانی خاطرنشان کرد: ورود افراد کاردان و با بصیرت و آگاه به نقشه‌های دشمنان، آشنا به راه‌های توسعه کشور، مطلع به مصالح نظام و آشنا به راه‌های رفع مشکلات کشور باعث تقویت نظام می‌شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: حضور نمایندگان پرتلاش و آگاه به منافع نظام و حقوق مردم در مجلس باعث مایوس شدن دشمنان از نفوذ در کشور می شود.

قربانی با بیان اینکه دغدغه اصلی مجریان انتخابات باید اجرای قانون باشد گفت: اگر مجری انتخابات در کنار اجرای قانون، منویات خود را عملی کند خیانت به حق الناس و دست در جیب مردم کردن است.

این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: مجریان و ناظران انتخابات باید بی‌طرف و مجری قانون باشند.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید