Performancing Metrics

پروژه ۷۵هکتاری آبیاری تحت فشار در تایباد به بهره برداری رسید | اتاق خبر
کد خبر: 314785
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394 - 10:53
به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پروژه ۷۵ هکتاری آبیاری تحت فشار با حضور فرماندار و مسئولان جهاد کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، فرماندار شهرستان مرزی تایباد ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: در این پروژه ۳۵ هکتار باغ پسته و ۳۰ هکتار زمین زعفران در مزارع دشت کرات زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته است.

حسین شرافتی راد افزود: این پروژه با کمک بلاعوض دولتی به مبلغ ۲۲۴۲ میلیون ریال و آورده سرمایه گذار به مبلغ ۴۷۹۰ میلیون به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی تایباد از لحاظ اختصاص اعتبارات رتبه دوم شهرستان را دارد افزود: تایباد قطب کشاورزی در استان خراسان رضوی و رتبه های بالای استان را در تولیدات محصولات کشاورزی همیشه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: افت آبهای سطحی در شهرستان زیاد است و امروز بایستی با تدبیر و با الگوهای جدید کشاورزی شهرستان را توسعه دهیم.

فرماندار شهرستان تایباد گفت: کشت محصولات کشاورزی که آب زیادی مصرف می کنند دیگر سودی برای کشاورزان ندارد و باید کشاورزان منطقه تایباد به سمت کشت های کم آب گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر همچنین به مناسبت دهه فجر یادواره شهید ابوبکری در شهر مشهد ریزه بخش میان ولایت تایباد از سوی اداره آموزش و پروش با حضور مردم ومسئولان برگزار شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید