Performancing Metrics

استقرار تیم‌های گشت مشترک در میدان مرکزی تره‌بار | اتاق خبر
کد خبر: 322327
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 02:34
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام حضور تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی تره‌بار تهران از کشف مقادیر بسیاری میوه قاچاق و محکومیت ۱۵ میلیون تومانی قاچاقچیان خبر داد.

اتاق خبر: محمدمحمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد استقرار تیم‌های گشت مشترک در میدان مرکزی تره‌بار گفت: پایگاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی حدود 2 سال است که در میدان مرکزی تره‌بار مستقر شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایلنا؛ وی افزود: البته با توجه به بخشنامه اخیر سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با ورود و عرضه میوه قاچاق، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در 3 شیفت به صورت 24 ساعته در این میدان حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شب گذشته 4 تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی کارشناسان و نمایندگان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف تهران، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی در تره‌بار مرکزی حضور داشتند که منجر به کشف مقادیر قابل توجهی میوه قاچاق و محکومیت بیش از 150 میلیون ریالی متخلفان شد.

محمدی تصریح کرد: این گشت‌ها تا زمان ضرورت در تره‌بار مرکزی حضور دارند و مردم می‌توانند شکایت خود را در پورتال تعزیرات تعزیرات حکومتی تهران و یا سامانه پیامکی 30009651 ثبت و یا موضوع را به ماموران مبارزه با قاچاق اعلام کنند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید