Performancing Metrics

مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه | اتاق خبر
کد خبر: 323597
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 00:30
مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عصر روز چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری در محل اتاق ایران برگزار شد.

اتاق خبر: اسدالله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به عملکرد بانک های بین المللی اظهار داشت: پس از گذشت یک ماه از اجرایی شدن برجام، هنوز انطباق شرایط بانک ها با یکدیگر و هماهنگی معاملات اسناد بین بانک های ایران و بانک اروپایی صورت نگرفته است.

بنا بر این گزارش به نقل از اتاق ایران؛ عسگر اولادی همچنین به سفر هفته آتی وزیر خارجه ایران به شش کشور آسیایی و سفر اعضاء هیات دولت به کشورهای اروپایی برای حل مسائل بانکی و برقراری روابط بین بانک ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا اردیبهشت ماه سال آتی خبرهای خوبی برای فعالان اقتصادی کشور داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به ایران اعلام کرد: از نتایج سفر ایشان به تهران صدور روادید یک ساله به دفعات برای تجار، راه اندازی پرواز مستقیم مناطق جنوبی روسیه تهران، راه اندازی پروازهای مستقیم کالا برای کالاهای فاسدشدنی، امضاء پروتکل دامپزشکی ایران و روسیه و امضاء یادداشت تفاهم همکاری گمرکی بین ایران و روسیه بوده است.

وی ادامه داد: البته هنوز مشکلاتی در روابط تجاری ایران و روسیه از قبیل حمل ونقل ریلی و جاده ای و همچنین مسائل بانکی و مالی باقی مانده است که امیدواریم در ماه های اولیه سال آتی بر آن فائق آییم.

در پایان این نشست؛ پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بررسی و تصویب حساب های سال مالی 93، یعقوب استیلاف به عنوان بازرس اصلی و حامد منصوری به عنوان بازرس علی البدل و همچنین روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات انتخاب شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید