Performancing Metrics

پروین نیاز به دعوت ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 324382
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 20:15
علی اکبر طاهری:
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور پروین در ورزشگاه گفت: علی پروین برای حضور در پرسپولیس و بازی‌ها نیازی به دعوت ندارد. اینجا خانه او است و حضورش باعث دلگرمی بچه‌ها و خوشحالی هواداران است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری پس از دیدار با علی پروین اظهار کرد: پرسپولیس خانه پیشکسوتان است و من خوشحال هستم از اینکه آقای پروین به خانه خودشان آمدند. فرصتی شد تا با یکدیگر درباره مسائل مختلف صحبت کنیم. یک مقدار از قدیم حرف زدیم و خاطرات گذشته را مرور کردیم و یک مقدار هم از تیم و آینده صحبت شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم حضور آقای پروین باعث امیدواری هواداران باشد و در نهایت هم با قرار گرفتن تیم در جایگاه خوب و به امید خدا قهرمانی، آنها را راضی و خوشحال ببینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت و علی پروین برای بازی‌ها در ورزشگاه حضور می‌یابند یا نه، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس خانه آقای پروین و امثال ایشان است. نیازی به دعوت ندارند. هر زمان تصمیم بگیرند و اراده کنند باعث افتخار خواهد بود. قدیمی‌ها، بویژه آقای پروین برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و هر زمان بیایند باعث دلگرمی پرسپولیس، بچه‌ها و کادر فنی خواهد بود. هواداران هم خوشحال می‌شوند از اینکه می‌بینند چهره‌های محبوب آنها پشت تیم هستند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید