Performancing Metrics

چیزهایی که باید درباره نوروز استقلالی ها بدانید | اتاق خبر
کد خبر: 326974
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
استقلالی ها در سیزده بدر 95 هم تمرین می کنند.

اتاق خبر - بازيكنان استقلال كه از امروز به مرخصي سال نو مي‌روند، براي اينكه در شروع دوباره ليگ برتر براي ديدار با استقلال خوزستان مهيا شوند، در روزهاي نوروز و تعطيلي سال جديد بيكار نيستند.

 

استقلالي‌ها كه قصد نداشتند به سوئد بروند، در آخرين روز كاري سال اعلام كردند اين كار را به دليل جلوگيري از شكايت مسئولان باشگاه هاماربي به فيفا انجام خواهند داد. از اين رو طبق برنامه استقلالي‌ها 27، 28 و 29 اسفند تعطيل هستند و روز اول سال هم مي‌توانند كنار خانواده‌هاي‌شان باشند ولي بايد از دوم فروردين بار ديگر به تمرينات برگردند تا مهياي اعزام به سوئد شوند.

استقلالي‌ها سوم فروردين راهي اروپا مي‌شوند و پس از يك جلسه تمرين در استكهلم در روز چهارم سال جديد، آماده بازي در تاريخ پنجم مي‌شوند. اين تيم عصر همان روز در ورزشگاه خانگي تيم هاماربي به ميدان مي‌رود تا ششم فروردين سوار هواپيما شده و به تهران برگردد.

اين تيم پس از بازگشت به تهران هفتم استراحت دارد و سپس دور جديد تمريناتش از هشتم از سر گرفته مي‌شود. بازيكنان استقلال در اين مدت بايد بدون ملي‌پوشان خود در تهران تمرينات خود را ادامه دهند و اين احتمال وجود دارد كه بازي استقلال با راه‌آهن يزدان آن زمان برگزار شود.

پس از آن استقلالي‌ها تمرينات خود را در حالي پيگيري خواهند كرد كه در برخي روزها در دو نوبت تمرين دارند و در نهايت در روزهاي پاياني تعطيلات خود را براي اعزام به اهواز آماده مي‌كنند. آبي‌پوشان البته سيزده‌بدر هم بايد در تمرين شركت كنند تا براي بازي با استقلال خوزستان آماده شوند. اين تيم روز 14 فروردين تهران را به مقصد اهواز ترك مي‌كند و 15 فروردين به ديدار با شاگردان ويسي خواهد رفت.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید