Performancing Metrics

سه کشته و ۷ مجروح در اثر ۲ مورد انحراف به چپ خودروها | اتاق خبر
کد خبر: 327721
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 23:21
جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: بر اثر ۲ تصادف ناشی از انحراف به چپ خودروها، ۳ تن کشته و ۷ تن مجروح شدند.

اتاق خبر- جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: بر اثر ۲ تصادف ناشی از انحراف به چپ خودروها، ۳ تن کشته و ۷ تن مجروح شدند.

سرهنگ رضا قاسمیان افزود: حوالی ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه در کیلومتر ۲۵ محور اردهال استان اصفهان بر اثر انحراف به چپ پژو ۲۰۶ و برخورد آن با یک دستگاه سواری پراید و ۲ دستگاه سواری پیکان ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی افزود: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه در کیلومتر ۵۸ محور قره چمن استان آذربایجان شرقی رخ داد براثر انحراف به چپ سواری پژو آد ری و برخورد با سواری پژو پارس یک تن کشته و ۵ تن مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به تصادف یک دستگاه سواری سمند با سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۰ محور ورزقان استان آذربایجان شرقی افزود: در این حادثه که ساعت حوالی ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه رخ داد متاسفانه یک تن کشته و ۵ تن مجروح شدند.
به گفته وی علت این حادثه تجاوز به چپ سواری سمند بوده است.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا به حادثه دیگری در چهارمین روز فروردین اشاره کرد و گفت: بر اثر برخورد سواری پژو پارس با سواری پراید در یکی از محورهای روستای خراسان جنوبی ۵ تن مجروح شدند که علت این حادثه حرکت در خلاف جهت سواری پژو پارس بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین حوالی ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه در کیلومتر ۶۰ محور بستان آباد آذربایجان شرقی بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه سواری پرادو و برخورد با سواری سمند و سواری پراید ۵ تن مجروح شدند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید