Performancing Metrics

ای کاش وزیر کشور نسبت به آرای کثیف هم دقت می‌کرد | اتاق خبر
کد خبر: 330101
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 19:48
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اظهارات چندی پیش وزیر کشور درباره امکان ورود پول‌های کثیف به انتخابات، گفت: ای کاش بر روی آرای کثیف هم دقت می‌کردند.

اتاق خبر: محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدونشهر و فریدن در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امیدواریم مسئولان مطابق تاکیدات رهبر انقلاب، بر مبنای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و در عمل شاهد بهبود فضای اقتصادی کشور باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور فعال مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: در حوزه انتخابیه اینجانب ۱۸ هزار رأی پاک و بی‌آلایش به من دادند که بابت این مسئله از آنها تشکر می‌کنم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین در تذکری خطاب به وزیر کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این درباره امکان ورود پول‌های کثیف به انتخابات نکاتی را گفته بودید، ای کاش بر روی آرای کثیف هم دقت می‌کردید.

اسفنانی تصریح کرد: بسیاری از آرا در حوزه انتخابیه اینجانب آلوده به خرید و فروش رأی و توزیع کالا و تطمیع افراد بود و دخالت برخی ارگان‌ها که شرعاً و قانوناً مجاز به دخالت نیستند هم دیده می‌شد؛ ای کاش نسبت به زیرمجموعه‌های خود توجه می‌کردند که با نگرش خاصی وارد انتخابات نشوند.

وی همچنین افزود: در انتخابات هفتم اسفند متاسفانه برخی ائمه جمعه به منطقه ما آمدند و به نفع یکی از نامزدها و علیه بنده صحبت کردند که این کار آنها مجاز نبود.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید