Performancing Metrics

اسامی 24 کشتی‌گیری که در گزینشی اروپا سهمیه المپیک گرفتند | اتاق خبر
کد خبر: 334408
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 23:40
با مشخص شدن فینالیست‌های اوزان 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و 98 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی، چهره 24 کشتی‌گیری که موفق به کسب سهمیه المپیک در این رقابت‌ها شدند مشخص شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا که در صربستان در جریان است مسابقات اوزان 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و 98 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد تا چهره 24 کشتی‌گیری که موفق شدند در شش وزن کشتی آزاد و شش وزن کشتی فرنگی جواز حضور در المپیک را به دست بیاورند مشخص شود.

در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ابراهیم بلوک‌باشی از ترکیه و رادوسلاو باران از لهستان موفق شدند با صعود به دیدار فینال سهمیه المپیک را کسب کنند.

در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد نیز یوسف جلیلا از بلاروس و آلن زاسیف از اوکراین با صعود به دیدار نهایی سهمیه المپیک 2016 را به دست آوردند.

در کشتی فرنگی و در وزن 98 کیلوگرم آدام وارگا از مجارستان و آردو آروسار از استونی موفق به کسب سهمیه المپیک شدند و در وزن 130 کیلوگرم نیز ادوارد پاپ از آلمان و هیکی نابی از استونی با صعود به دیدار فینال سهمیه المپیک را از آن خود کردند.

با پایان این رقابت‌ها تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با کسب سهمیه المپیک در اوزان 59 و 85 کیلوگرم 6 سهمیه خود را برای حضور در المپیک کامل کرد.پیش از این تیم کشتی آزاد این کشور نیز 6 سهمیه کامل المپیک را بدست آورده بود.

همچنین کشورهای لهستان،اوکراین و بلاروس هر کدام موفق به کسب 2 سهمیه المپیک در کشتی آزاد شدند و کشورهای بلغارستان،ارمنستان،آذربایجان،گرجستان،مجارستان و ترکیه نیز هر کدام یک سهمیه در کشتی آزاد تصاحب کردند.

اما در کشتی فرنگی کشورهای صربستان،مجارستان،گرجستان و استونی همانند روسیه هر کدام موفق به کسب 2 سهمیه المپیک شدند و بلغارستان و آلمان نیز هر کدام یک سهمیه گرفتند.

مرحله بعد رقابت‌های گزینشی المپیک سوم اردیبهشت و با حضور کشتی‌گیران سراسر جهان در مغولستان برگزار می‌شود و 3 نفر نخست هر وزن جواز حضور در المپیک را بدست می‌آورند که از ایران حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم برای کسب دو سهمیه باقیمانده ایران به مصاف حریفان خواهند رفت.

آخرین مرحله برای کسب سهمیه المپیک نیز اواخر اردیبهشت در استانبول ترکیه با حضور کشتی‌گیران سراسر جهان برگزار می‌شود و فینالیست های هر وزن موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهند شد.

در پایان مسابقات گزینشی المپیک در قاره اروپا اسامی نفرات اول و دوم هر وزن که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند به ترتیب زیر است:

 

کشتی آزاد:

 

57 کیلوگرم: 1- ولادمیر دوبوف (بلغارستان) 2- گارنیک مناتساکانیان (ارمنستان)

65 کیلوگرم: 1- ماگومراد گادجیف (لهستان) 2- آندری کویاتکوفسکی (اوکراین)

74 کیلوگرم: 1- جبرائیل حسن اف (آذربایجان) 2- یاکوب ماکاراشویلی (گرجستان)

86 کیلوگرم: 1- استفان ورب (مجارستان) 2- امیرحاجی محمداف (بلاروس)

97 کیلوگرم:ابراهیم بلوک‌باشی (ترکیه) رادوسلاو باران ( لهستان)

125 کیلوگرم:یوسف جلیلا (بلاروس) آلن زاسیف (اوکراین)

 

کشتی فرنگی:

 

59 کیلوگرم: 1- سانال سمینوف (روسیه) 2- فریس کریستیان (صربستان)

66 کیلوگرم: 1- تاماش لورینچ (مجارستان) 2- شماگی بولکوادزه (گرجستان)

75 کیلوگرم: 1- ویکتور نمس (صربستان) 2- زورابی داتوناشویلی (گرجستان)

85 کیلوگرم: 1- الکسی میشین (روسیه) 2- نیکولای بایراکوف (بلغارستان)

98 کیلوگرم: آدام وارگا (مجارستان) - آردو آروسار (استونی)

130 کیلوگرم:ادوارد پاپ (آلمان) - هیکی نابی (استونی)

 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید