Performancing Metrics

رقابتهای قهرمانی جوانان دارای معلولیت زیر 17 سال برگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 339799
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 00:05
برای نخستین بار در کشور؛
رقابتهای قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان زیر ۱۷ سال برای نخستین بار در تهران برگزار می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان، پیرامون این خبر گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۷ سال در تمامی کلاس های پزشکی و ماده ها طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان روز پنج شنبه، ۱۶ اردیبهشت با حضور ۹۵ ورزشکار از ۱۸ استان در مجموعه آفتاب انقلاب برپاست و مسابقات بخش آقایان نیز روز جمعه، ۱۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۱۲۵ ورزشکار از ۱۸ استان انجام خواهد شد.

رئیس انجمن دو و میدانی تصریح کرد: استقبال از این مسابقات بسیار بی نظیر بود و با وجود اینکه همه ی استان ها امکان حضور در مسابقات را نیافتند، اما تعداد شرکت کنندگان قابل ملاحظه است.

هادی زاده اذعان داشت: این مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا استعدادیابی برای تیم جوانان انجام شود و در مسابقات پاراآسیایی جوانان که پیش روست بتوانیم نفرات شایسته ای را اعزام کنیم. ضمن اینکه ورزشکاران مستعد رصد می شوند و از آنها می توانیم در ترکیب تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی اندونزی نیز استفاده کنیم.

نخستین دوره رقابتهای قهرمانی کشور جوانان دارای معلولیت زیر ۱۷ سال طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید