Performancing Metrics

افتتاح بیش از ۱۵۰۰ طرح کشاورزی در جنوب کرمان | اتاق خبر
کد خبر: 341048
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 21:48
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، یک‌هزار و ۵۱۸ طرح کشاورزی در منطقه جنوب استان افتتاح می‌شود.

اتاق خبر: سید یعقوب موسوی با بیان اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، یک‌هزار و ۵۱۸ طرح کشاورزی در منطقه جنوب این استان افتتاح می‌شود، اظهارداشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال است و با بهره برداری از طرح‌های کشاورزی مذکور برای ۲ هزار و ۹۰۹ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی تثبیت و ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش تولیدات گیاهی ۲۶ طرح با اعتباری معادل ۱۴۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که برای ۵۴۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: در بخش صنایع تبدیلی نیز با بهره برداری از پنج طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال ۳۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی تعداد طرح‌های در دست افتتاح در بخش آب و خاک را یک هزار و ۴۸۴ عدد خواند و افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های مذکور ۸۴۴ میلیارد ریال و اشتغال حاصل شده نیز برای ۲ هزار و ۱۹۴ نفر است.

موسوی گفت: در بخش دام و طیور نیز دو طرح با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش شیلات جنوب کرمان نیز یک طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در دست افتتاح است که برای ۲۰ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید