Performancing Metrics

صدور کارت کار یک ساله برای اتباع خارجی | اتاق خبر
کد خبر: 341735
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 19:49
اتباع افغانستان می توانند از روز شنبه 25 اردیبهشت پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت ، اقامت و اشتغال 14 استان مشمول از کارت کار بهره مند شوند.

اتاق خبر: مدیرکل اشتغال اتباع خارجی گفت: اتباع افغانستان می توانند از روز شنبه 25 اردیبشت پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت ، اقامت و اشتغال 14 استان مشمول از کارت کاربهره مند شوند.

وی افزود:اتباع پس از مراجعه به 165دفتر کفالت در کشور در مرحله اول تشکیل پرونده می‌دهند و طبق زمان‌بندی دفاتر اقدام به تحویل کارت کار می‌کنند.

علی اقبالی درباره هزینه صدور کارت افزود: هزینه همچون سال گذشته است. کلیه دفاتر کفالت در سال 94 برای تمدید کارت کار بمدت یک سال شمسی مبلغ 207 هزار تومان و برای صدور کارت کار مبلغ 287هزار و 500 تومان دریافت می‌کردند و دفاتر حق دریافت هیچگونه مبالغ نقدی دیگر را به غیر از موارد مصوب نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌کردند.

وی در پایان گفت: صدور کارت کار یک ساله است و ارقام برای سال 1395 فعلا براساس سال 1394 محاسبه می گردد و در تصمیمات آتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبلغ جدید صدور و تمدید کارت کار اتباع خارجی اعلام و به استانها ابلاغ خواهد گردید.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید