Performancing Metrics

هدف ما قرار گرفتن بین 4 تیم برتر جهان است | اتاق خبر
کد خبر: 343569
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 05:33
سرمربی فوتسال بانوان:
فروزان سلیمانی هدف بعدی تیم ملی فوتسال بانوان را حضور در جام جهانی عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه تیم ملی به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: پس از گذشت 17 سال از تشکیل تیم ملی فوتسال زمان آن رسیده است که جزو 4 تیم برتر قرار بگیریم. من، همکارانم و بازیکنان به خودباوری رسیده‌ایم. سطح توقع از خودمان بالا رفته است.

سلیمانی در ادامه درباره رقابت‌های چهار جانبه روسیه اظهار کرد: تیم‌های قدرتمندی همچون روسیه و اسپانیا در این رقابت‌ها حضور داشتند. تیم لهستان نیز که شناخت خوبی از آن نداشتیم به این رقابت‌ها دعوت شده بود. دعوت به این مسابقه‌ها شانس خوبی برای تیم ایران بود و دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار شد چرا که 6 بازیکن جوان را برای کسب تجربه به تیم اضافه کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: بازی با تیم‌های قدرتمند اسپانیا و روسیه نکته مثبت بود و بازیکنان جوان تجربه خوبی را به دست آوردند. بازیکنان 20 روز استراحت خواهند داشت و سپس اردوهای آمادگی و بدنسازی را با حضور شهناز ایزدمهر آغاز خواهیم کرد تا به بالا رفتن سطح آمادگی بدنی ملی‌پوشان کمک کند. ایزدمهر از بهترین مربیان بدنسازی کشور است و در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بالا بردن سطح آمادگی بدنی ملی‌پوشان کمک کرده و برای رقابت‌های جام جهانی نیز درخواست کرده‌ایم به تیم کمک کند. اردوهای بلند مدت نیز خواهیم داشت. درخواست بازی‌های تدارکاتی با ازبکستان، تایلند و پرتغال را داده‌ایم. امیدواریم حمایت لازم صورت گیرد تا به هدفمان که رسیدن به چهار تیم برتر جهان است، دست یابیم.

سرمربی تیم فوتسال سطح فاصله بازیکنان ایران و رقیبان اروپایی را این گونه تشریح کرد: به جرات می‌توانم بگویم اگر خستگی بدنی بازیکنان نبود اختلاف نتایج با اسپانیا و روسیه 4-5 گل نمی شد. ملی‌پوشان به دلیل خستگی 10 درصد توان خود در مسابقه‌های لیگ را در این رقابت‌ها نداشتند.

سلیمانی با بیان اینکه قدرت بدنی ملی‌پوشان در رقابت‌های آسیایی دلیل قهرمانی تیم ملی بود، افزود: نکته مثبت تیم‌های اسپانیا و روسیه به لحاظ بدنی بود. با توجه به اینکه لیگ کشور دیر به پایان رسید فرصت بدنسازی و ریکاوری برای ملی‌پوشان نبود و مغلوب قدرت بدنی روسیه و اسپانیا شدیم.

او درباره نقاط ضعف تیم نیز گفت: در گل زدن ضعف داریم. مقابل تیم لهستان 7-8 موقعیت گل را از دست داده‌ایم. مقابل اسپانیا و روسیه نیز همینطور.

سلمیانی درباره انتخاب برترین مدافع رقابت‌ها گفت: هر سال در این تورنمنت بهترین‌ها انتخاب می‌شوند، سپیده‌ زرین راد نیز با توجه به بازی خوبی که ارائه داد به عنوان برترین مدافع انتخاب شد. در کل تمام ملی‌پوشان بازی‌های خوبی را ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی درباره پول توجیبی در نظر گرفته شده برای ملی‌پوشان در این رقابت‌ها گفت: بازیکنان قهرمان آسیا هستند و انتظار دارند نگاه ویژه‌ای به آن‌ها شود. سرپرست تیم اعلام کرد مبلغ کمی نسبت به سال‌های گذشته به ملی‌پوشان تعلق می‌گیرد و دلیل آن نیز تغییر رییس فدراسیون بود. امیدوار هستیم در سفرهای آینده نسبت به بازیکنان کم‌لطفی نشود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید