Performancing Metrics

ایجاد اشتغال پایدار مهمترین مطالبه مردم شهرضا و دهاقان از مسئولان | اتاق خبر
کد خبر: 345001
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 00:57
منتخب مردم شهرضا در مجلس گفت: تبیین زیرساخت لازم برای ایجاد اشتغال پایدار مبتنی بر اصل اقتصادمقاومتی به عنوان مهمترین مطالبه مردم شهرضا و دهاقان باید جدی در دستور کار مسئولان باشد.

اتاق خبر: سمیه محمودی صبح دوشنبه با بیان این مطلب در نشست شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: دین اسلام بر لزوم رعایت حقوق متقابل در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرده و بی شک توجه به تاکیدات و سفارشات ائمه (ع) به عنوان مهم ترین رکن در این اصل مهم باید مد نظر همگان قرار بگیرد.

وی افزود: سوم خردادماه به عنوان یکی از بارزترین مصادیق ایثارگری و از خودگذشتگی جمعی از فرزندان این مرزوبوم در جهت حراست از کیان ملی و پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی به شمار می رود و باید شکرگزار این پیروزی تاریخی باشیم.

نماینده منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات مردم این دو شهرستان محسوب می شود، عنوان کرد: برگزاری این انتخابات شکوهمند با همت و درایت مسئولان اجرایی و مهم تر از آن حضور هوشمندانه و آگاهانه اقشار مختلف مردم در این عرصه خطیر محقق شده و مجموعه مسئولان امر باید با خدمت گذاری شایسته قدردان این حماسه بزرگ باشند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی به عنوان یک رکن مهم در جامعه اسلامی به شمار می رود، متذکر شد: از مجموعه اعضا و روسای ستادهای انتخاباتی در شهرستان های شهرضا و دهاقان که ضمن رعایت این اصول و قوانین زمینه مشارکت همه جانبه مردم را در این فریضه بزرگ مهیا کردند تقدیر و قدردانی می کنم.

محمودی با اشاره به اینکه در مکتب حضرت علی (ع) دنیازدگی و وابستگی به مادیات به عنوان یک امر ناپسند مطرح است، بیان داشت: حضرت علی (ع) عدم رعایت کم اهمیت ترین اصل اخلاقی را از سوی مسئولان مستوجب بروز آثار ناگوار در سطح جامعه ذکر می کنند و این امر مهم باید در سطوح مختلف جامعه به خصوص در ابعاد اخلاقی نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری به عنوان مهم ترین معضل کنونی در شهرستان های شهرضا و دهاقان مطرح است، اذعان کرد: با وجود زیرساخت های مطلوب و ایده آل در سطح این دو شهرستان باید سیاست گذاری محوری بر مبنای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی متمرکز شود و این امر مهم براساس طرح آمایش سرزمینی در دستور کار قرار دارد.

نماینده منتخب مردم شهرضا و دهاقان با تشریح اهمیت توجه به تامین منابع آبی مناسب به منظور تحقق توسعه پایدار در منطقه گقت: ایجاد فضای آرام و مبتنی بر سلامت اجتماعی از نکات مهم و قابل توجهی است که باید در دستور کار مسئولان دو شهرستان قرار بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای نمایندگان سابق شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بهره گیری از تجربیات این شخصیت های برجسته به عنوان یک اصل مهم در دستور کار بنده قرار دارد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید