Performancing Metrics

احتمال افزایش قیمت میوه طی چند روز نخست ماه رمضان در اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 347447
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 17:48
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان گفت: افزایش قیمت میوه در چند روز اول ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

اتاق خبر: ناصر اطرج ، میوه یکی از اقلام اصلی در سبد خانوار به ویژه در ماه مبارک رمضان است و تلاش داریم که افزایش قیمتی در این بخش نداشته باشیم.

وی بیان داشت: بیشترین میوه‌ای که در ماه مبارک رمضان استفاده می‌شود هندوانه و گرمک است که شاید در اوایل ماه رمضان این دو قلم میوه با افزاش قیمت مواجه شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان با بیان اینکه هندوانه و گرمک میوه‌های وارداتی هستند که از استان های جنوبی کشور به استان اصفهان وارد می‌شود، اعلام کرد: این افزایش قیمت شاید مقطعی باشد و به طور قطع به همان قیمت اصلی باز خواهد گشت.

وی اعلام کرد: هم اکنون در اصفهان ذخایر میوه نداریم و در حال حاضر تمام میوه‌های که از سر زمین برداشت می‌شود درسطح بازار عرضه می‌شود.

اطرج با اظهار اینکه کشاورزان میوه خود را به استانی وارد می‌کنند که بالاترین قیمت خرید را از آنها داشته باشد، گفت: چون ما سعی کردیم که نرخ میوه بیش از اندازه بالا نرود بنابراین کشاورزان اصفهان بیشترین بار میوه خود را به استان‌های دیگر می‌فروشند.

وی با اشاره به اینکه با این حال کمبود میوه‌ای در سطح استان اصفهان نداریم، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز مشکلی در خصوص تامین میوه مردم نخواهیم داشت.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید