Performancing Metrics

انتخاب بازیکن حق سرمربی است | اتاق خبر
کد خبر: 350433
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 07:50
زرینچه:
کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه منصوریان بازیکنانش را بر اساس کارهای تاکتیکی و تیمی انتخاب می‌کند، گفت: انتخاب یا برکناری بازیکن حق طبیعی سرمربی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، جواد زرینچه با اشاره به عملکرد باشگاه استقلال در جذب بازیکنان جدید، گفت: استقلال توانست در آغاز راه شروع خوبی در جذب بازیکن داشته باشد و امیدوارم این روند تا پایان فصل نقل و انتقالات ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: ووریا غفوری، بختیار رحمانی و علی قربانی بازیکنانی هستند که هر تیمی آرزوی به خدمت گرفتن آنها را دارد و مطمئن هستم منصوریان می‌داند که چطور از بازیکن‌های جدیدی که جذب می‌کند، در لیگ شانزدهم استفاده کند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص انتقاد علیه منصوریان به خاطر کنار گذاشتن چند بازیکن با تجربه استقلال، گفت: این حق طبیعی هر مربی است که بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرده و آنها که نمی‌توانند در کار تاکتیکی‌اش جای داشته باشند را کنار بگذارد.

زرینچه ادامه داد: به نظر من انتقاداتی که این چند روز از منصوریان می‌شود، درست نبوده و او حتماً برای این کار توجیه خودش را دارد. باید به منصوریان اجازه دهند تا بازیکنانی به خدمت بگیرد که بتوانند عصای دست او در طول فصل باشند. نباید هنوز که هیچ اتفاقی نیفتاده، برخی این چنین به منصوریان بتازند و عملکرد او را زیر سؤال ببرند.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: فلسفه فوتبال همین است که یک روز جوان هستید، بازی‌های خوبی از خود ارائه می‌دهید و مورد تشویق هواداران قرار می‌گیرید؛ یک روز هم آرام‌ آرام سن و سال بالا می‌رود و دیگر شرایط گذشته را ندارید. در این شرایط اگر بازیکن هوشیاری باشید، باید خودتان هر چه زودتر با فوتبال خداحافظی کنید تا هواداران از شما نخواهند که تیمشان را ترک کنید!

زرینچه تصریح کرد: بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، سال‌ها برای آبی‌پوشان زحمت کشیدند و تمام هدفشان موفقیت این تیم بوده است اما این راهی است که همه بازیکنان خواهند رفت و در فوتبال تکرار می‌شود.

وی در ادامه گفت: به یاد دارم روزهایی که خودم در اوج جوانی بودم و به گفته علاقه‌مندان به فوتبال، بازی‌های خوبی از خود ارائه می‌دادم. شاید آن موقع هرگز فکر نمی‌کردم که روزی مجبور شوم فوتبال را کنار گذاشته و به نوعی بازنشسته شوم، اما من هم به این روز رسیدم و فوتبال را کنار گذاشتم و فکر می‌کنم جای هیچ گلایهای وجود ندارد.

کاپیتان پیشین استقلال افزود: امیدوارم منصوریان دیگر بازیکنانی را که مورد نظرش هستند، جذب کرده و تمرینات خوبی را انجام دهد تا شروعی پرقدرت در لیگ شانزدهم داشته باشد.

زرینچه در خصوص رقابت سرخابی‌ها برای جذب بازیکنان جدید گفت: هر سال شاهد چنین اتفاقی هستیم. دو تیم برای اینکه بتوانند در لیگ پرقدرت‌تر ظاهر شوند، به دنبال جذب ستاره‌ها هستند تا یک رقابت سالم را با یکدیگر تا پایان فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همانطور که تیم‌های بزرگ به دنبال جذب ستاره‌ها هستند، به بازیکنان تیم‌های پایه‌شان نیز نگاه ویژه داشته باشند که با استفاده از آنها در فصل جدید باعث رشد و شکوفایی آنها شده و این نوید را بدهند که تیم‌های بزرگ هم به پایه‌هایشان نگاه مثبتی دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید