Performancing Metrics

تولید صفحه کلیدهای هوشمند تلفن همراه برای کاربران ایرانی | اتاق خبر
کد خبر: 353186
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 07:14
شرکت نرم افزاری «دریم مور» کره جنوبی اعلام کرد از ماه آینده میلادی صفحه کلیدهای هوشمندی برای تلفن های همراه تولید می کند که از بهترین نوع برای کاربران این تلفن در ایران به حساب می آید.

اتاق خبر - این شرکت در بیانیه ای در تارنمای خود آورده است که این صفحه کلیدها نوآوری جدیدی محسوب می شود که با داشتن 41 حرف، بهترین امکانات نرم افزاری را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.
«مور دریم» افزوده است که صفحه کلیدهای جدید برای تلفن های همراه و یا رایانه قابل استفاده است و به مراتب پیشرفته تر و با حروف بیشتر از صفحات قبلی است که 26 حرف داشت و برای نوشتار کار را دشوار می کرد.
کره جنوبی می گوید که موفق به اختراع نرم افزاری شده است که به نویسنده اجازه می دهد حروف را با سرعت بیشتر و با استفاده از کلیدهای اضافی تایپ کند.
همزمان خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از قول «چودون وو» از مسئولان ارشد شرکت کره ای آورده است، حروفی که ایرانیان در این نرم افزار استفاده می کنند برای زبان عربی هم مطلوب است و نرم افزار جدید می تواند یک بازار 300 میلیون کاربری در اختیار شرکت کره ای قرار دهد.
این کشور اعتقاد دارد که با برداشته شدن تحریم ها، بازار تلفن های هوشمند در ایران نیز به سرعت در حال رشد است و ایران از بازارهای بزرگ رو به توسعه در شبکه تلفن های همراه به حساب می آید.
شرکت «دریم مور» همچنین اعلام کرد که در حال اختراع نرم افزاری با 45 حرف برای زبان اردو است که مردم پاکستان هم اکنون از آن استفاده می کنند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید