Performancing Metrics

66 زندانی جرائم غیر عمد دزفولی با 59 میلیارد ریال بدهی در زندان هستند | اتاق خبر
کد خبر: 354039
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 22:24
رئیس ندامتگاه فجر دزفول تعداد زندانیان جرائم غیرعمد این ندامتگاه را 66 نفر اعلام کرد و گفت: مبلغ بدهی این زندانیان 59 میلیارد و 750 میلیون ریال و یکهزار و 2 سکه تمام بهار آزادی است.

اتاق خبر:محمدسعید سخاوت چهارشنبه شب در جشن گلریزان ستاد دیه دزفول در تالار پرن این شهرستان ندامتگاه دزفول با 2 هزار نفر زندانی را دومین زندان پرجمعیت استان خوزستان معرفی کرد و افزود: از این تعداد 66 نفر مرتکب جرائم غیرعمد شده که با دستور قضایی در حال تحمل کیفر خواست در زندان دزفول هستند.
رئیس ندامتگاه دزفول اظها کرد: کمترین رقم بدهی زندانیان جرائم غیرعمد ندامتگاه دزفول متعلق به یک زندانی با چهار میلیون و 350 هزار ریال بدهی و بیشترین آن مربوط به فردی با 10 میلیارد ریال بدهی است.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز در این مراسم نزاع را عامل زندانی بسیاری از زندانیان عنوان کرد و گفت: در درگیری های سال گذشته در یکی از شهرهای دزفول به دلیل نزاع بین 2 جوان و گذشت نکردن هیچ یک از طرفین منجر به وقوع 2 قتل و نقص عضو تعداد زیادی از افراد شد.
احمد قهرمانی با بیان اینکه باید نهادهای مدنی برای ایجاد گذشت و صلح بین افراد در کشور فعال تر شوند ادامه داد: نهادهای مدنی مرحله قبل از برخورد قضایی است و باید قبل از اقامه دعوا در دستگاه قضایی از طریق این نهادها موضوع بررسی شود ولی در در حال حاضر تمام کارها از طریق دستگاه قضایی صورت می گیرد.
وی با انتقاد از عمل نکردن اصناف به تعهد خود در قبال نظارت بر بازار خاطر نشان کرد: در دزفول کاسبان بسیاری پروانه کسب ندارند و تعدادی از آنها به دلیل نظارت نکردن اصناف بر بازار و مشکل اقتصادی با ورشکستگی و زندان رو برو می شوند.
خیرین شمال خوزستان در این جشن گلریزان ستاد دیه یک میلیارد و 830میلیون ریال کمک نقدی و 250 میلیون ریال سهم سادات برای زندانیان سادات جرائم غیرعمد ندامتگاه دزفول هدیه کردند.
حوزه قضایی ندامتگاه دزفول سه شهرستان شمال خوزستان شامل دزفول، اندیمشک و شوش را تحت پوشش دارد.
جشن گلریزان همه ساله به مناسبت های مختلف در شهرستان های دارای ندامتگاه برای جمع آوری کمک های خیرین نوع دوست به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید