Performancing Metrics

گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان قزوین با سرعت ادامه دارد | اتاق خبر
کد خبر: 356537
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 10:07
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: عملیات گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال با سرعت و جدیت ادامه دارد.

اسماعیل مفرد بوشهری ، برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان باید امکانات زیربنایی مناسب در همه مناطق روستایی ایجاد شود تا رفاه ساکنان را تضمین کنیم.

وی افزود:یکی از کارهای اساسی در مناطق محروم و روستاها گازرسانی است که خوشبختانه در این زمینه وضعیت خوبی داریم و با عزم جدی برای تامین نیاز همه روستاها تلاش می کنیم تا سطح خدمات رفاهی توسعه یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تداوم عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان خبرداد و یادآورشد: این طرح مهم با جدیت توسط شرکت گاز استان پیگیری می شود و خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۱۰ روستای یادشده تعداد ۵۶ روستا در شهرستان آوج، تعداد ۲۷ روستا در شهرستان قزوین، تعداد ۲۶ روستا در شهرستان تاکستان و یک روستا در شهرستان بوئین زهرا قرار دارد که ۱۸ روستا در هفته دولت امسال به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.

بوشهری هزینه پیش بینی شده برای گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان را ۷۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت: مراحل انتخاب پیمانکار اجرایی ۳۰ روستای دیگر نیز در حال انجام است که در روزهای آینده، با پیمانکاران منتخب عقد قرارداد خواهد شد.

بوشهری تصریح کرد: هزینه مورد نیاز برای اجرای پروژه های گازرسانی به ۳۰ روستا بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال است که از محل بند «ق» قانون بودجه تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: درحال حاضر تعداد ۳۱۱ روستای استان از تسهیلات گاز بهره مند هستند که معادل ۷۴ درصد خانوارهای روستایی استان را تشکیل می دهد.

وی افزود: با گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان قزوین میزان پوشش خدمات گازرسانی روستایی در استان به ۸۵ درصد افزایش خواهد یافت که رشد قابل توجهی در سالهای اخیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد با توسعه گازرسانی در بخشهای روستایی بتوان رفاه حداکثری را برای روستاییان عزیز فراهم و بسترهای لازم برای رشد و توسعه اقتصادی مناطق روستایی را مهیا کرد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید