Performancing Metrics

مثبت شدن تست دوپینگ یک دوومیدانی‌کار | اتاق خبر
کد خبر: 357146
تاریخ انتشار: 15 تیر 1395 - 19:07
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یک دوومیدانی‌کار در ماده پرتاب وزنه در رده سنی جوانان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نمونه A دوپینگ دوومیدانی کار ایران مثبت اعلام شد. این ملی پوش تیم ملی جوانان در ماده پرتاب وزنه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال رسیده بود. البته برای تایید دوپینگ او باید منتظر نمونه دوم آزمایش بود.

دکتر رامین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر افزود: نمونه دوپینگ این دوومیدانی‌کار به دلیل استفاده ماده ممنوعه استروئید آنابولیک در رقابت‌های انتخابی جوانان در بازبینی اولیه مثبت اعلام شده است.

وی افزود: این دوومیدانی‌کار به منظور دفاع از خود قرار است مدارک لازم را به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ارائه دهد. در صورتی که مدارک ارائه شده درخصوص مثبت بودن تست دوپینگ دوومیدانی‌کار کافی نباشد و وی را تبرئه نکند، در جلسه شورای صدور رای، رای نهایی درخصوص این دوومیدانی‌کار اعلام خواهد شد.

طباطبایی در پایان گفت: اگر این دوومیدانی‌کار درخواست استیناف از شورای صدور رای ندهد، پس از تشکیل جلسه شورای صدور رای اسم این دوومیدانی‌کار را به صورت رسمی در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید