Performancing Metrics

تشکیل کارگروه بررسی حادثه ماهشهر در مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 357994
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 16:53
خامکانی علت وقوع حادثه ماهشهر را عدم رعایت نکات ایمنی عنوان کرد و گفت: کارگروهی در مجلس علت حادثه را بررسی می‌کند.

اتاق خبر: حسین امیری خامکانی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره آخرین بررسی‌ها از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی اظهار داشت: تا صبح امروز که آتش سوزی خاموش شد، هدف مهار بحران بوده است و در این رابطه مجلس و کمیسیون نیز جهت هر گونه کمک اعلام آمادگی کرده بود.

وی افزود: از امروز باید مسئله از سوی دستگاه‌های نظارتی آسیب‌شناسی شود و به احتمال زیاد در کمیسیون کارگروهی تشکیل می‌شود که حادثه هم بصورت میدانی هم و در شرکت ملی صنایع پتروشمی قطعا ریشه یابی و بررسی شود و در گزارش آن نیز در کمیسیون ارائه می‌شود.

خامکانی با بیان اینکه حوادث این چنینی اولین بار نیست رخ می‌دهد اما امیدواریم که آخرین اتفاق باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این تجربیات تلخ باعث شود که هم مسئولین و هم کارکنان این واحدهای تولیدی مسائل ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

وی تصریح کرد: گزارش کارگروه کمیسیون مجلس هم به این خاطر است که اگر مسئله قصور نکات ایمنی بوده، رعایت شود و اگر هم کوتاهی بوده برخورد لازم صورت گیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی گفت: هنوز علت حادثه مشخص نیست اما قریب به یقین این حادثه خرابکاری نبوده و دلیل آن عدم رعایت مسائل ایمنی بود که باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه میزان خسارت وارده هنوز مشخص نیست، یادآور شد: در اولین جلسه کمیسیون در روز سه شنبه طرح موضوع می‌شود و تصمیم گیری می‌شود که برای بررسی موضوع باید کارگروه تشکیل شود.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید