Performancing Metrics

من علیرضا اسدی هستم، برای کشورم کار می‌کنم! | اتاق خبر
کد خبر: 358933
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 19:50
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که حضورش در فدراسیون فوتبال هیچ ارتباطی با وزارت ورزش و جوانان ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا اسدی که از سوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال بار دیگر به عنوان دبیرکل این فدراسیون انتخاب شد درباره این انتخاب گفت: من که از جلسه هیات رییسه بیرون بودم چون در انتخاب دبیرکل ذی‌نفع محسوب می‌شدم. نمی‌دانم چه شد که در نهایت دوباره من را انتخاب کردند ولی از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد که نماینده وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال است گفت: این زاییده ذهن برخی از افراد است و نمی‌دانم از کجا می‌آید. من علیرضا اسدی هستم و برای کشورم کار می‌کنم. دولت، فدراسیون و سایر نهادها برایم جایگاهی ندارند. من به همه آدم‌هایی که در فوتبال هستند، احترام می‌گذارم و برای آن‌ها ارزش قائلم، حال می‌خواهد این افراد در مجلس باشند یا وزارت ورزش یا هر جای دیگر.

اسدی درباره خبری که در یکی از رسانه‌ها مبنی بر اخراج یکی از کارکنان فدراسیون فوتبال از سوی او منتشر شده بود نیز گفت: درباره تخلفات اداری باید عرض کنم که هنگامی که من به فدراسیون فوتبال آمدم این بحث را پیگیری کردم و برای من بسیار مهم بود. سه ماه به همه کارکنان فرصت دادیم و وجود نظم برای من از اهمیت بالایی برخوردار بود.  این فرد هم قراردادش با فدراسیون تمام شده بود و از طرفی به کارکنانی که از کار آن‌ها راضی نباشیم و تخلف کنند، اعلام کرده بودیم که قراردادشان تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید