Performancing Metrics

حسن‌زاده: بسیاری از تخلفات انضباطی به دلیل عدم اطلاع است | اتاق خبر
کد خبر: 359184
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 21:24
برگزاری دوره‌های آموزشی انضباطی برای تیم‌های لیگ برتری
رئیس کمیته انضباطی از برگزاری دوره های آموزشی برای باشگاه‌های لیگ برتر خبر داد.

کمیته انضباطی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسماعیل حسن زاده گفت: با توجه به حساسیت برگزاری رقابتهای لیگ برتر و برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال، قرار است تا دورههای آموزشی برای باشگاه‌های لیگ برتر برگزار کنیم تا کادر فنی، بازیکنان و مسئولین باشگاه‌ها با اطلاع داشتن از آخرین قوانین و مقررات، در بازیها حضور یابند.

وی در ادامه بیان کرد: قرار است مقررات انضباطی را برای باشگاه‌ها حال به صورت انفرادی برای هر باشگاهی و یا اینکه به صورت کامل در یک نشست ارائه دهیم تا از این پس شاهد کاهش مشکلات انضباطی باشیم. با توجه به پروندههایی که هر سال وجود دارد به این نتیجه رسیدهایم که بسیاری از تخلفاتی که از سوی افراد مسئول، بازیکنان و یا کادر فنی رخ میدهد به دلیل عدم آگاهی و دانش مسائل انضباطی است.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: زمانی که پای صحبت متخلفین انضباطی مینشینیم به این موضوع پی میبریم که حتی بسیاری از افراد نمیدانند در کنار زمین، راهرو و بسیاری از نقاطی که ناظرین و یا مسئولین حضور دارند، رفتارهایشان کنترل میشود. در هر صورت معتقدم کلاس های آموزشی کمک بسزایی در نحوه برخورد باشگاهها، کادر فنی، بازیکنان  با افراد مقابل خود داشته و شاهد کاهش تخلفات خواهیم بود. موارد متعددی وجود دارد که اگر یکبار آموزش داده شود، شاهد کم شدن بسیاری از تخلفات خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید