Performancing Metrics

پیراهن تیم ملی را می‌خواهم | اتاق خبر
کد خبر: 360802
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 22:45
احمدی:
هافبک تیم پدیده خراسان گفت: بدون شک رتبه پدیده در فصل آتی به مراتب بهتر از فصل گذشته خواهد بود.

کریم احمدی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریم احمدی در خصوص آخرین شرایطش در تیم اظهار کرد: از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم. سومین سال حضورم در مشهد را تجربه می‌کنم. در سال نخست با سیاه‌جامگان لیگ برتری شدیم، در فصل گذشته هم در پدیده توانستیم سهمیه لیگ برتری استان را خیلی زودتر از پایان لیگ تثبیت کنیم. حالا امیدوارم در سال سوم این روند صعودی حفظ شود و اتفاقات خوبی برای فوتبال مشهد و استان خراسان بیافتد.

احمدی در خصوص تمدید قراردادش نیز تصریح کرد: حضور رضا مهاجری و البته رفاقتی که در پدیده وجود داشت، کار را برای جدایی سخت کرد. ضمن اینکه افتخار می‌کنم به اینکه زیر سایه حرم مطهر امام رضا (ع) به فوتبالم ادامه دهم و زندگی کنم. امیدوارم مردم خوب مشهد را هم بتوانیم با بازی‌های خوب خوشحال کنیم. فقط به حمایت آن‌ها قطعا بیش از پیش نیاز داریم زیرا لیگ برتر شانزدهم به مراتب از سال گذشته سنگین‌تر است و تیم‌ها همگی با دست پر به میدان می‌آیند.

بازیکن تیم پدیده خراسان گفت: امسال رقابت خیلی خوبی درون خود تیم هم شکل گرفته که به واسطه حضور بازیکنان باانگیزه و خوب در هر پست است. فکر می‌کنم این فرصت مناسبی است که باعث پیشرفت تمامی بازیکنان پدیده می‌شود. به شخصه تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در این برهه حساس بتوانم اعتماد کی‌روش را برای تیم ملی جلب کنم و در لیست تیم ملی قرار بگیرم.

احمدی خاطرنشان کرد: برای لیگ برتر شانزدهم به دنبال کسب رتبه‌ای درخور شان هستیم زیرا تیمی که داریم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که می‌تواند در لحظات حساس لیگ کمک فراوانی کند. امیدواریم و تمام تلاش خود را نیز به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید