Performancing Metrics

نفت آبادان در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد | اتاق خبر
کد خبر: 362606
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 21:15
دست‌نشان:
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر تراکتورسازی گفت: نفت در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تیم جوان ما در مقابل تیم با تجربه و پرمهره‌ی تراکتورسازی قرار داشت.

وی ادامه داد: طبیعتاً آن چه می‌خواستیم به دست نیامد ولی از بازیکنانم بسیار راضی هستم و ما ‌توانستیم موقعیت‌ها را برای تراکتورسازی کور کنیم و در طول نود دقیقه حتی خط دفاع ما یک بار هم اجازه نداد که عمق دفاعمان باز شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: کرار، ابراهیمی و رفیعی بازیکنان سطح بین‌المللی هستند ولی در این بازی دفاع هوشمند ما و حسن هوری خطراتی را که خط حمله حریف ایجاد کرد دفع کرد و ما می‌دانستیم که از این خطرات گل نخواهیم خورد.

وی بیان کرد: حریف در این بازی دو شوت خوب از راه دور به سمت دروازه ما ارسال کرد اما حسن هوری موفق شد آن‌ها را دفع کند. در کل خیال ما در این بازی راحت بود. از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که در دقایق پایانی روند بازی می‌تواند به سود ما باشد که همینطور هم شد و موقعیت‌هایی داشتیم ولی به گل نرسیدیم. یکی از بهترین موقعیت‌ها توسط نیک‌نفس ایجاد شد که متأسفانه در حالی که می‌توانست برای ما خوشحالی را بیاورد به این صورت نشد.

دست‌نشان عنوان کرد: بازیکنانم در عین کم تجربگی توانستند در این دیدار خوب بازی کنند و موفق شدیم در این بازی به تساوی برسیم. هرچند با این تساوی هر دو تیم ضرر کردند و به نظرم تراکتور با این نتیجه از شرایط مدعی بودن برای قهرمانی فاصله گرفت و ما هم که باید اولین پیروزی خانگی‌مان را به دست می‌آوردیم به آن نرسیدیم.

وی بیان کرد: ما در این دیدار حریف را مجبور کردیم که به پاس‌های بلند و قطبی روی بیاورد اما آیا دیدید که ادینیو یک موقعیت هم داشته باشد؟ درست است که خواسته به حق مردم آبادان این است که نفت باید در آبادان برنده باشد ولی قبول کنید که شروع مسابقات است و همانطور که می‌دانید کمی با کمبود نیرو مواجه هستیم که در این فاصله سعی می‌کنیم بازیکنانی را جذب کنیم و ناآماده‌هایمان هم آماده شوند تا در نهایت یک تیم منسجم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: محمد شادکام یکی از برگ‌های برنده ما است که با مصدومیت مواجه بود ولی به خاطر عرق و تعصبی که داشت و همچنین به خاطر علاقه به مردم آبادان در این دیدار بازی کرد. نفرات ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند و کمبود مهره داریم.

وی در خصوص داوری این دیدار هم عنوان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. البته چیزی را به چشم دیدم ولی فکر می‌کنم در این خصوص باید با کمیته داوران صحبت کنیم که این گونه بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما مجبور هستیم با برنامه‌ای که داریم بازیکنانمان را به شرایط لازم برسانیم تا برای بازی بیرون از خانه  آماده شوند تا در تهران یک بازی غرورآفرین دیگر انجام دهیم.

دست‌نشان عنوان کرد: بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و اگر تجربه آن‌ها بیشتر شود اعتمادشان هم بیشتر می‌شود و امیدوارم مردم دلسرد نشوند و از تیم حمایت داشته باشند چرا که در آینده این تیم حرف‌های بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید