Performancing Metrics

موفقیت اسکواش‌بازان ایرانی آغاز قهرمانی جوانان جهان | اتاق خبر
کد خبر: 363728
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 21:34
مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان- لهستان
مرحله اول و دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان برگزار شد و نمایندگان اسکواش ایران توانستند در این دو مرحله به پیروزی هایی دست یابند.

اسکواش

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دور اول و دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان برگزار شد. روز اول مسابقات ٤ نماینده ایران مرحله اول بازی‌های خود را انجام دادند و در این مرحله سجاد زارعیان، علیرضا شاملی و فرشته اقتداری صاحب پیروزی شدند. همچنین در دور دوم این رقابت‌ها سجاد زارعیان، ایلی نیری و فرشته اقتداری به پیروزی رسیدند.

علیرضا شاملی در دیدار نخست این رقابت‌ها ، توانست "جان وان کریک" بازیکن استرالیایی را با نتیجه ٣ بر صفر شکست دهد اما در دیدار دوم مقابل حریف هندی شکست خورد.

همچنین سجاد زارعیان در دیدار نخست خود موفق شد "اسکات گالووی" بازیکن نیوزیلندی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و از جدول 128 نفری به جدول 32 نفری صعود کند. همچنین او دیدار دوم خود را که مقابل حریف استرالیایی‌اش بود توانست با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند.

همچنین فرشته اقتداری نیز موفق شد در دیدار اول خود اسکواش‌بازاسترالیایی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و با توجه به شرایط سخت حضور در این مسابقات به دور بعدی راه پیدا کند. او در دیدار دوم خود نیز موفق به پیروزی شد.

آیلی نیری که در دیدار اول خود بازی را واگذار کرده بود؛ در دیدار دوم خود حریفی از زیمباوه را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان 12 مردادماه به لهستان سفر کرد.

این رقابت‌ها از 17 تا 21 مردادماه و به میزبانی شهر بیلسکوبیالا کشور لهستان و با حضور برترین اسکواش‌بازان دختر و پسر دنیا در حال برگزاری است. نمایندگان ایران در بخش دختران، آیلی نیری و فرشته اقتداری و در بخش پسران، سجاد زارعیان و علیرضا شاملی در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید