Performancing Metrics

از خیر مقدم به بانوان غایب در سالن تا جا ماندن کاور بازیکنان ازبک در اتوبوس! | اتاق خبر
کد خبر: 368016
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 04:20
حاشیه‌های بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار تدارکاتی با ازبکستان از تمام بازیکنان خود استفاده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم ملی ا زبکستان رفت.

سید محمد ناظم‌الشریعه در این دیدار از تمامی بازیکنان خود حتی ملی‌پوشان مصدوم نیز استفاده کرد و آن‌ها را در آخرین فرصت پیش از جام جهانی محک زد.

سرمربی تیم ملی 20 بازیکن را برای این دیدار دعوت کرده بود اما علی‌اصغر حسن‌زاده به دلیل مصدومیت به مشهد نرفت و محمد شجری و مرتضی فراهانی نیز به دلیل مخالفت ازبک‌ها به خاطر تعداد بالای بازیکنان روی سکو نشستند.

در حالی که فدراسیون فوتبال با آدیداس برای تهیه البسه تیم ملی فوتسال توافق کرده، ملی‌پوشان فوتسال در این بازی از پیراهن‌های جیووا استفاده کردند. ناظم‌الشریعه همچنان به سیستم چرخشی و استفاده از دروازه‌بان‌ها اعتقاد دارد و امروز علیرضا صمیمی درون دروازه ایستاد و فردا نیز سپهر محمدی از دروازه ایران محافظت خواهد کرد.

گوینده سالن در ابتدای بازی به زبان انگلیسی به آقایان و خانم‌ها خیر مقدم گفت، این در حالی است که هیچ خانمی اجازه ورود به سالن را پیدا نکرده بود.

به برخی اصحاب رسانه اجازه ورود به جایگاه خبرنگاران داده نشد، این درحالی است که این جایگاه حتی با وجود حضور افراد غیر خبرنگار، خالی مانده بود.

بازیکنان تیم ملی ازبکستان به دلیل جا ماندن کاورهایشان در اتوبوس، گرم کردن قبل از بازی را از دست دادند.

در حالی که قرار بود این بازی ساعت 17 به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود با تاخیری چند دقیقه‌ای روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید