Performancing Metrics

نام جدید تیم سیاه‌جامگان را مردم انتخاب می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 371566
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395 - 04:40
عباسی:
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: نام جدید سیاه جامگان را مردم انتخاب خواهند کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی در خصوص تغییر و تحولات صورت‌گرفته در باشگاه سیاه‌جامگان اظهار کرد: با توجه به بزرگ شدن تیم، باید سیاه‌جامگان از حالت شخصی و خانوادگی خارج می‌شد. بر همین اساس با انسان‌های کاربلد و توانمندی همچون رویانیان و پژمانفر به توافق رسیدیم تا به عنوان عضو هیات‌مدیره در سیاه‌جامگان حضور داشته‌باشند.  چشم‌انداز خوبی برای تیم پیش‌بینی کرده‌ایم و آینده روشنی در انتظار فوتبال مشهد و باشگاه سیاه‌جامگان خواهد بود.

مالک سیاه‌جامگان در خصوص حضور طیف‌های مختلف سیاسی در سیاه‌جامگان تصریح کرد: نظام ما، نظامی اسلامی است و مشترکات زیادی داریم. اختلافات سلیقه‌های اندک قطعا قرار نیست در کارهای بزرگ آینده تاثیر و خللی ایجاد کند. تمام گروه‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و تلاش همگی اعتلای نام کشور است. اتفاقی که در سیاه‌جامگان رخ داده را به فال نیک می‌گیریم و تمامی طیف‌ها دست به دست هم می‌دهیم و به یکدیگر کمک می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال تغییر نام تیم به پرسپولیس خراسان افزود: اصل تیم و لباس تیم مشکی است و ابومسلمی است. در خصوص نام تیم قرار شد تا نظرسنجی مردمی صورت گیرد، از بین اسامی که مردم می‌گویند باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم.  چشم‌اندازی داریم تا در آینده نزدیک در آسیا بازی خواهیم‌کرد و بر همین اساس باید نامی باشد که زیبنده شهر امام رضا (ع)باشد.

عباسی در خصوص شایعاتی مبنی بر مذاکره با هدایتی برای حمایت مالی از سیاه‌جامگان تصریح کرد: چه رویانیان و چه من ارتباط خوبی با هدایتی داریم اما مذاکره‌ای با هدایتی نداشته‌ایم.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی قدرتمند و ریشه‌دار است. ما هم سابقه ۵۰ ساله ابومسلم را داریم و میراث‌دار این تیم بزرگ هستیم. نماینده مردم مشهد هستیم و با تفکرات پیروزی‌طلبانه کاظمی برای برد مقابل تراکتور وارد زمین می‌شویم. پارسال هم در برابر تراکتور در زمین حریف مساوی کردیم و در اینجا بردیم. برای سربلندی فوتبال خراسان وارد میدان می‌شویم.


انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید