Performancing Metrics

جنگ‌های «ماه تی تی» طراحی متفاوتی دارند/ خبرهایی از «آب و آتش» | اتاق خبر
کد خبر: 372726
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 00:35
ارشا اقدسی درباره حضور خود در پروژه «ماه تی تی» بیان کرد که در این سریال طراحی جنگ های تاریخی به شکلی متفاوت انجام خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، ارشا اقدسی  با اشاره به پروژه «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری درباره همکاری با این کارگردان گفت: من در حال حاضر درگیر پروژه «ماه تی تی» میرباقری برای شبکه نمایش خانگی هستم و کار با او را بسیار دوست دارم.

وی ادامه داد: میرباقری کارگردان بسیار باهوشی است و نکته ویژه ای که دارد این است که دقیقا می داند چه می خواهد انجام دهد و به چه می خواهد برسد.

این طراح حرکات بدلکاری درباره طراحی هایی که باید در دوره های مختلف تاریخی در این سریال داشته باشد، توضیح داد: در اتفاقاتی که هم در زمان معاصر و هم در تاریخ چند هزار ساله در سریال «ماه تی تی» رقم می خورد به حرکات بدلکاری نیاز است. بخشی از این اتفاقات در تاریخ چند هزار ساله به زمان مغول ها بازمی گردد و ما جنگ های تاریخی را در این سریال خواهیم دید. در این اثر جنگ های تاریخی به صورت ویژه ای طراحی شده اند و قرار است یک روش، یک نسل و حتی انقلابی جدید در جنگ های تاریخی به صورت متفاوت از آنچه تاکنون دیده شده است به نمایش گذاشته شود.  

اقدسی درباره امکانات مورد نیاز خود در حرکات بدلکاری در سریال عنوان کرد: همچنان نهادهای مربوطه ما را حمایت نمی کنند و خود من وسایل را خریداری و تهیه می کنم و یا آنها را از کشوری دیگر وارد می کنم. برای سریال «ماه تی تی» نیز به ابزاری حرفه ای و تخصصی نیازمند هستم اما من هیچ راهی برای واردات این وسایل نمی دانم و تنها کاری که از دست من برمی آید این است که هزینه را بدهم.

وی که اجرای مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» را در شبکه نسیم بر عهده دارد، در این باره نیز توضیح داد: این مسابقه فعلا در مرحله تست است و ساخت وسایل نیز در حال تکمیل است. همچنین به صورت تستی تصاویری ضبط و تصویربرداری شده است تا محل دوربین ها مشخص شود.

این بدلکار اضافه کرد: امیدوارم مسابقه «آب و آتش» کار خوبی شود و فکر می‌کنم نکاتی دارد که اگر اتفاق بیفتد کار ویژه ای خواهد بود.  

اقدسی در پایان درباره کار خود در این برنامه که اجرای مسابقه را بر عهده دارد، اظهار کرد: من مشکلی برای اجرای برنامه ندارم و اتفاقا دوشنبه ها هم برنامه «چراغ» را به صورت زنده در رادیو تهران دارم. به نظرم اجرا اصلا کار سختی نیست و اتفاقا آن را دوست دارم اما همچنان علاقه و عشقم بدلکاری است.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید