Performancing Metrics

کیفیت آب در سکوی صعود | اتاق خبر
کد خبر: 374240
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 04:57
کیفیت آب یک مساله مهم و حیاتی در تمام دوره‌ها بوده و وزارت نیرو نیز بنا بر وظیفه اصلی خود مسئول ارتقای کیفیت آب شرب است در این راستا نیز اقدامات جدیدی صورت گرفته که نتایج نهایی آن تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

اتاق خبر: علی‌اصغر قانع – معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور، با بیان این‌که تحولات تکنولوژیکی و فناوری در حوزه آب و فاضلاب کشور طی سال‌های گذشته سرعت بسیار خوبی داشته است، گفت: سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از فناوری‌های دنیا نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو توانستیم به یک تکنولوژی برای حذف نیترات و مواد آلاینده در آب که می‌تواند بسیار کمک‌رسان باشد دست پیدا کنیم و در این زمینه نیز توافقاتی با ستاد توسعه نانو به امضا رسیده است، اظهار کرد: این مساله می‌تواند تحولات فناورانه و تکنولوژیکی در ایران و در حوزه آب به ارمغان بیاورد که همه این اقدامات در راستای ارتقاء کیفیت آب است.

قانع با بیان این‌که «تمام تلاش ما این است تا فعالیت‌ها اقتصادی شود و بتوانیم استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان را ارتقاء دهیم»، گفت: هدف دولت نیز استفاده بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان است به همین دلیل ما نیز در صنعت آب هدف را بر این مبنا قرار داده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور در خصوص تاثیر واقعی شدن قیمت‌های آب خاطرنشان کرد: اگر قیمت آب واقعی شود بی‌شک تاثیرات زیادی در جذب بخش خصوصی و ارتقای تولیدات خواهد داشت.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید