Performancing Metrics

استقلال همچنان پیشرفت خواهد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 374525
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 14:25
چینی:
مربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش از تعطیلات لیگ بهره زیادی برده‌ است.

تماشاگران استقلال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی چینی درباره آخرین شرایط استقلال گفت: از روز چهارشنبه تمرینات را مجددا آغاز خواهیم کرد و برای شروع لیگ و استفاده از فرصت تعطیلات برنامه تمرینی ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جدید زیادی به ترکیب تیم اضافه کرده بودیم و به همین دلیل از این تعطیلات بهره کافی را بردیم. تعطیلات باعث شد تا تیم ما از نظر تاکتیکی هماهنگ‌تر شود و بازیکنان از نظر بدنی نیز به فرم ایده آل دست یابند. البته هنوز تیم ما به بهترین فرم نرسیده و با تلاش منصوریان، کادرفنی و بازیکنان مطمئنا استقلال همچنان پیشرفت خواهد کرد. در ادامه لیگ و با گذشت مسابقات قطعا به فرم ایده آل نزدیک تر می شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با سیاه جامگان در شروع لیگ تصریح کرد: کاظمی در سال‌های گذشته نشان داده که مربی فوتبال بلد و با تجربه‌ای است. همچنین این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و می‌دانیم که بازی آسانی در مشهد پیش روی ما نیست. همه امتیازات این بازی را می خواهیم و برای رسیدن به این برد باید تلاش زیادی انجام دهیم.

چینی در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم که از استقلال در روزهای گذشته حمایت کردند و از استقلالی های مشهد می خواهم که فراموش نکنند استقلال همیشه استقلال است و با اعتماد به مجموعه تیم برای حمایت از استقلال در ورزشگاه حضور داشته باشند.

/انتهای پیام

94108:کد

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید