Performancing Metrics

مردم امتحان خود را پس داده‌اند/تریبون‌داران دین گریزی نکنند | اتاق خبر
کد خبر: 375672
تاریخ انتشار: 23 مهر 1395 - 20:18

به گزارش اتاق خبر، یک نماینده اصلاح طلب مجلس، با بیان اینکه آنهایی که تریبون دستشان است مواظب باشند دین‌گریزی نکنند گفت: مردم موقعیت‌ها را می‌سنجند و تشخیص می‌دهند و ما باید به مردم اعتماد داشته باشیم.

محمد قمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مردم در هر شرایطی وضعیت را تشخیص داده و موقعیت را می‌سنجند به برگزاری بازی فوتبال ایران و کره جنوبی اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در استادیوم بار دیگر نشان دادند که اهل دیانت هستند و نسبت به این گونه قضایا موقعیتشان را کاملا می شناسند.

وی تصریح کرد: همچنین مردم ثابت کردند که از شعائر اسلامی پیروی دارند و با تمام قدرت دینشان را با چیزی عوض نمی‌کنند؛ آنهایی هم که در این شرایط صحبت‌هایی را مطرح کردند باید دقت باشند که مسئولین مربوطه تمامی اقدامات را انجام دادند اما با توجه به بعد بین‌المللی  مساله امکان پذیر نشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در ادامه اظهار کرد: گویندگانی که تریبون دستشان است و صدایشان به جایی می‌رسد، مواظب باشند دین گریزی نکنند؛ زیرا کار صحیحی نیست و برای همیشه باید از گفتارهایی که باعث حاشیه و دین گریزی می‌شود پرهیز کنند و به جای آن به کارها جهت دهند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین با تاکید بر اینکه ما باید در هر شرایطی به مردم‌مان اعتماد داشته باشیم گفت: مردم هر جا و در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند اسلام را یاری کرده و حتی در دفاع مقدس، پیروزی انقلاب، بعد از آن در نهضت علمی و در صحنه های ورزشی واقعا امتحان خود را پس داده‌اند و این مردم وفادار به اسلام، قرآن و انقلاب هستند.

قمی در پایان ابراز کرد: مردم همواره از اسلام و عقایدشان دفاع کرده‌اند و هر اندازه که به آنها اعتماد کنیم خوب است، زیرا بی‌اعتمادی به مردم به ضرر ما و انقلاب است.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید