Performancing Metrics

پیشنهادهای بازیگری نگذاشت مجری باقی بمانم | اتاق خبر
کد خبر: 377629
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 15:03
بازیگر سریال «همسایه‌ها» گفت: تا به حال در سمت کارگردانی با مهران همکاری نداشتم، اما اصولا او را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواست که با او همکاری اینچنینی داشته باشم.

به گزارش اتاق خبر، سپند امیرسلیمانی بازیگر سریال «همسایه‌ها» به تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی، گفت: فعلا به علت جا به جایی کارگردان‌های این سریال، چند روزی است که ضبط سریال تعطیل شده است و هنوز نمی‌دانم چه روزی قرار است دوباره مقابل دوربین قرار بگیرم.

وی ادامه داد: در گذشته و حتی قبل از سریال «همسایه‌ها» با آرش معیریان همکاری کرده بودم و از این همکاری رضایت داشتم.
 
این بازیگر با اشاره به سرنوشت 6 قسمت ضبط شده به کارگردانی معیریان بیان داشت: هیچ جزئیاتی در این‌باره نمی‌دانم و اطلاعاتم محدود به خبرهایی است که در رسانه‌ها خواندم که آقای سبط احمدی گفته بودند قرار است از 6 قسمت ضبط شده در تدوین نهایی اثر استفاده شود.
 
بازیگر سریال «معمای شاه» همچنین درباره نقش خود در این سریال گفت: همانطور که می‌دانید در سریال «همسایه‌ها»، لوکیشن اصلی یک آپارتمان است که چندین واحد تجاری دارد و من نیز «سامان» یکی از افرادی هستم که در یکی از واحدهای آن ساختمان مشغول به کار هستم.
 
امیر سلیمانی در ادامه بیان داشت: یکی از دلایلی که باعث شد تا حضور در این سریال را بپذیرم، حرفه‌ای و خوب بودن تمامی اعضای گروه بود و امیدوارم تا پایان نیز به همین روال پیش رود.
 
وی درباره حضور مهران غفوریان و همکاری‌اش به عنوان بازیگر و حالا کارگردان در این سریال گفت: زمانی که معیریان کارگردان سریال بود، در سکانس‌های بسیاری با مهران نقش مقابل یکدیگر بودیم حتی اغلب سکانس‌های یکی از قسمت‌ها را نیز من و ایشان تشکیل دادیم. تا به حال در سمت کارگردانی با مهران همکاری نداشتم، اما اصولا او را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواست که با او همکاری اینچنینی داشته باشم.
 
بازیگر سریال «مرد دو هزارچهره» با اشاره به تفاوت بین دو کارگردان (معیریان و غفوریان) این سریال نیز گفت: هر کدام از این دو سبک کارگردانی خود را دارند و از آنجایی که نوع کاری‌شان با یکدیگر تفاوت دارد، نمی‌توان آنها را با هم قیاس کرد.
 
امیرسلیمانی که پیش‌تر جایگزین مجید یاسر در این سریال شده بود، با ابراز بی اطلاعی در این‌باره گفت: زمانی که برای عقد قرارداد به دفتر تهیه کننده رفتم، از این جریان اطلاعی نداشتم و بعد از آن متوجه شدم که مجید یاسر به دلیل سفری که داشته نتوانسته در این سریال حضور داشته باشد و من جایگزین ایشان شدم.
 
وی که تا چندی پیش آیتم «جایی دیگر» را در برنامه «صبحی دیگر» با اجرای نیما کرمی برعهده داشت، در این‌باره گفت: مدتی در این برنامه آیتمی ثابت داشتم، اما به دلیل پیشنهادهای بازیگری نتوانستم آن را ادامه دهم. از روز ابتدایی نیز به سازندگان «صبحی دیگر» گفته بودم که حرفه اصلیم بازیگری است و اگر پیشنهادی برای بازیگری داشته باشم، اولویت با بازی است. از طرفی لازمه حضور در این آیتم، دائم السفر بودن مجری بود و من عملا نمی‌توانستم مدام به سفر روم. در نهایت بعد از ضبط 80 برنامه و به این دلیل که در همان آیتم فرصتی پیش نیامده بود تا از مخاطبان خداحافظی کنم، چند روز پیش به استودیوی «صبحی دیگر» رفتم تا از مخاطبان برنامه خداحافظی کنم. سخت‌ترین کار در شکل گیری این آیتم، هماهنگی با ارگان‌های متعددی بود که زیاد راغب به همکاری نبودند و اغلب مشکلاتی را برایمان ایجاد می‌کرد.
 
سریال «همسایه‌ها» روز پایانی شهریور ماه در لوکیشنی واقع در اتوبان آیت الله کاشانی به کارگردانی آرش معیریان کلید خورد، اما بعد از گذشت یک ماه از ضبط این سریال، به دلیل شکستگی پای معیریان کارگردانی «همسایه‌ها» به مهران غفوریان سپرده شد. در این سریال جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن و اصغر سمسارزاده به ایفای نقش می‌پردازند.
 
فارس
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید