Performancing Metrics

دستگیری توهین کنندگان به بازیگر زن در فضای مجازی | اتاق خبر
کد خبر: 377795
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 14:28
توهین به سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی ماجرای تازه ای نیست و گاهی حجم این توهین ها به جایی می رسد که چهره موردنظر چاره ای نمی یابد جز پیگیری حقوقی.

به گزارش اتاق خبر، شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون از جمله چهره هاییست که توهین و شایعه سازی در فضای مجازی او را به پیگیری حقوقی واداشته است.

این بازیگر در صفحه اجتماعی خود از دستگیری کسانی که در فضای مجازی علیه او اقدام به شایعه سازی و توهین کرده بودند خبر داده است.

قمر در صفحه اجتماعی خود نوشت: باز هم چند نَفَر از کسانی که در شبکه های اجتماعی علیه من سم پاشی و شایعه سازی می کردند به یاری پروردگارم و پلیس جرائم اینترنتی فتا،و همچنین دوستان عزیز فن پیجم دستگیر و محکوم شدند.

وی ادامه داد: قابل توجه این افراد باید بگم یار و یاور من اول خداست و بعد پلیس فتا که کمتر از ۴٨ ساعت اینها رو شناسایی و دستگیر می کنه ، جالبه بدونید در بین این مجرمین دستگیر شده صاحبین چندین سایت و خبرگزاری هم بودن که به جرم نشر اکاذیب و دروغ دستگیر شدن!

قمر تاکید کرد: خوشبختانه در قانون جمهوری اسلامی برای این جرمها جرائم سنگین از جمله زندان و پرداخت جرایم سنگین نقدی در نظر گرفته شده. درضمن باید بگم من در این جور مسائل با هیچ شخصی بخشش و گذشتی ندارم. اینجا بازم تاکید می کنم من تا به الان در هیچ خبرگزاری یا سایتی مصاحبه نکرده ام و همه رو رسما تکذیب می کنم ، والسلام. بازم تشکر فراوان از پلیس جرایم اینترنتی فتا.

روزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید