Performancing Metrics

جنیفر لارنس بازیگر فیلم ران هاوارد شد | اتاق خبر
کد خبر: 377809
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 16:29
در فیلمی که با اقتباس از رمان بیوگرافیکی پرفروش «زلدا» نوشته ننسی میلفورد ساخته می شود، بازیگر «بازی های گرسنگی» نقش زلدا فیتزجرالد را بازی می کند.

به گزارش اتاق خبر، جنیفر لارنس برای پروژه سینمایی بعدی اش یک نقش نمادین دیگر را انتخاب کرده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است نقش زلدا فیتزجرالد، چهره محبوب اجتماعی عصر موسیقی جاز را در فیلم بیوگرافیکی «زلدا» بازی کند.

این پروژه محصول ران هاوارد خواهد بود که قرار است مسئولیت کارگردانی فیلم را هم بر عهده داشته باشد. دیگر سازنده آن الیسون شیرمور، یعنی همان مدیر ارشد پیشین کمپانی لاینزگیت خواهد بود که لارنس با او در فیلم های «بازی های گرسنگی» همکاری کرد.

این فیلم درام با اقتباس از رمان بیوگرافیکی پرفروش «زلدا» نوشته ننسی میلفورد ساخته می شود که فیلمسازان برای این پروژه حقوق رسمی آن را خریداری کردند. داستان فیلم که از روی فیلمنامه ای نوشته اما فراست ساخته می شود، زندگی فیتزجرالد را از زمان ازدواجش با اف. اسکات فیتزجرالد تا زمانی به تصویر می کشد که زلدا با درماندگی سعی کرد از طریق هنرش خود را تعریف و توصیف کند. این فیلم این سوال را مطرح می کند که آیا عشق می تواند بین دو انسانی که از نظر خلاقانه برابر هستند وجود داشته باشد؟

شیرمور همراه با برایان الیور، لارنس و جاستین چیاروچی از تهیه کنندگان این فیلم است. کمپانی کراس کریک پیکچرز الیور هم در حال مذاکره است تا به جمع سرمایه گذاران و تهیه کنندگان فیلم اضافه شود.

زلدا بیشتر از همه به عنوان زنی که عاشق توجه بود شناخته می شود. او رابطه ای پرتنش با فیتزجرالد داشت، اما در عین حال بزرگترین همراه و منبع الهام او هم بود. بعدها مشخص شد که او شیزوفرنی دارد و از نویسندگی و نقاشی به عنوان بازده خلاقانه خود استفاده می کند.

لارنس را می توان در پروژه بعدی اش مقابل کریس پرت در فیلم «مسافران» دید که روز بیست و یکم دسامبر اکران می شود. او همچنین قرار است در فیلم درام پزشکی «Theranos» ساخته آدام مک کی، پروژه‌ای بی نام ساخته دارن آرنوفسکی و «گنجشک قرمز» فرانسیس لارنس بازی کند. زلدا فیتزجرالد داستان‌نویس، شاعر، و رقاص اهل ایالات متحده آمریکا بود. او همسر رمان‌نویس بزرگ، اف. اسکات فیتزجرالد و نماد دختران دهه ۱۹۲۰ بود. او یکی از زیباترین دختران شناخته شده در رقص‌های باله در جنوب ایالات متحده بود و زمانی که اسکات فیتزجرالد به او اظهار علاقه کرد به خاطر توانایی مالی پایینش از او خوشش نیامد. فیتزجرالد برای تامین مالی ازدواجش، داستان‌های چاپی خود را افزایش داد تا اینکه اولین رمانش به چاپ رسید و زلدا با ازدواج با او و اقامت در نیویورک موافقت کرد. زلدا در ۳ آوریل ۱۹۲۰ با اسکات ازدواج کرد. کمی بعد آن دو به اروپا نیز رفتند.

در ۱۹۳۲، بیماری شیزوفرنی را در زلدا تشخیص دادند و او در آسایشگاه روانی شپرد پرات در تاوسن، مریلند بستری شد و در همانجا بود که رمان نیمه‌زندگی‌نامه خود را نوشت که در ۱۹۳۲ منتشر شد. زلدا به نوشتن رمانی دیگر پرداخت که هیچ‌وقت کامل نشد و نقاشی‌های زیادی می‌کشید تا اینکه در سال ۱۹۴۸ در حادثه آتش‌سوزی آسایشگاه روانی که در آن بستری بود کشته شد.

 

بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید