Performancing Metrics

رایزنی برای واگذاری شرکت خدمات کشاورزی به تعاون روستایی | اتاق خبر
کد خبر: 377857
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 11:25
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی وکشاورزی گفت: قرار است این اتحادیه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را خریداری کند تا بتواند در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی نیز فعال شود.

اتاق خبر: محمدرضا رئیسی نژاد در حاشیه بازدید از یکی از شرکتهای تعاونی نمونه استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اخیراً مذاکراتی را در زمینه خرید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی انجام داده ایم، اظهارداشت: قرار است اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را خریداری کند که اگر این اتفاق رخ دهد، ما علاوه بر اینکه توزیع کننده نهاده ها بودیم، تامین کننده آن نیز خواهیم شد.

رئیسی نژاد با اشاره به اینکه در راستای اصل ۴۴ باید شرکت های دولتی به بخش خصوصی واگذار شوند، افزود: واگذاری شرکت خدمات حمایتی به بخش خصوصی در همین راستا انجام می شود و ما با سازمان خصوصی سازی این مسئله را پیگیری می کنیم تا اجرایی شود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران تاکید کرد: ما به دنبال این نیستیم که در تشکیلات شرکت تغییر ایجاد کنیم و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به همان روال سابق کار خود را انجام خواهد داد.

وی همچنین از موفقیت اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران در سطح بین المللی خبر داد و گفت: پس از ۴۰ سال، ایران در انتخابات هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون توانست رتبه سوم را پس از انگلیس و روسیه کسب کند.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه پیش از این، این مقام متعلق به کشور هند بود، گفت: ۱۹۵ کشور عضو این اتحادیه هستند که در انتخابات اخیر، ایران با ۱۴۲ رای رتبه سوم انتخابات هیات مدیره را کسب کرد.

رئیسی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر دفتر منطقه ای اتحادیه بین المللی تعاون در آسیا در کشور هند قرار دارد، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که این دفتر را به تهران منتقل کنیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید