Performancing Metrics

برخی رسانه ها بی سوادند/ به آنهایی که این حرف ها را می‌زنند اهمیت نمی دهم | اتاق خبر
کد خبر: 379578
تاریخ انتشار: 16 آبان 1395 - 04:28
مسعود فراستی منتقد برنامه‌ی «هفت» به نقد برخی ازآثار مرحوم علی حاتمی پرداخت و بی توجهی به مستندات تاریخی در برخی آثار مرحوم حاتمی را مورد اشاره قرار داد.

به گزارش اتاق خبر،  دربرنامه ی شب گذشته ی«هفت» مسعود فراستی منتقد این برنامه به نقد برخی ازآثار مرحوم علی حاتمی پرداخت و بی توجهی به مستندات تاریخی در برخی آثار مرحوم حاتمی را مورد اشاره قرار داد.

در برنامه ی شب گذشته هفت میزگردی با حضور مسعود فراستی و جواد طوسی با موضوع بررسی آثار مرحوم علی حاتمی برگزار شد که طی آن مسعود فراستی به نکات مهمی دراین باره اشاره کرد.

فراستی ابتدا علی حاتمی را به عنوان مصداق سینمای ملی معرفی و به واکاوی این سینما پرداخت. او به تجمیع و تلفیق فرم و محتوا به طور هزمان و اهمیت آن اشاره و «طوقی» را تاحدود زیادی نمونه ای این سینما معرف کرد. او در ادامه «خواستگار» را فیلم به شدت بدی دانسته و آن را فیلم فارسی معرفی نمود و اشاره کرد که نمی شود با المان های فیلم فارسی به مبارزه با فیلم فارسی رفت.

او در پایان و با اشاره به فیلم «مادر» موضوع «فتیشیسم اشیاء» را مطرح نمود که در برخی از رسانه ها با سر و صدای زیادی همراه شد و برخی آن را اتهام نوعی اختلال روانی جنسی توسط مسعود فراستی به سازنده ی «مادر» دانستند.

فراستی پس از این برنامه طی گفتگویی کوتاه و بدون اشاره به نام رسانهای خاص، بیان داشت: رسانه هایی که چنین مطالبی را منتشر می کنند بی سواد هستند و من اصولا آن هارا مطالعه نمی کنم و نسبت به آنها بی اهمیت هستم.

دیباچه 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید