Performancing Metrics

بخشش دیرکرد تسهیلات صندوق امید تمدید شد | اتاق خبر
کد خبر: 393969
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1396 - 10:48
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تمدید طرح بخشش جریمه ۶ درصدی دیرکرد بازپرداخت تسهیلات این صندوق در صورت پرداخت اصل تسهیلات تا اول تیرماه خبرداد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اصغر نورالله زاده گفت: افرادی که به هر دلیلی پس از دریافت تسهیلات این صندوق به نوعی در کسب و کار خود با مشکل مواجه شدند و ناخواسته توانایی بازپرداخت تسهیلات خود را نداشتند در صورت پرداخت اصل تسهیلات خود، مشمول بخشش جریمه ۶ درصدی دیردکرد اقساط تسهیلات شدند.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی رهبر انقلاب، از روز ولادت حضرت علی (ع) صندوق کارآفرینی امید بخشش جریمه دیرکرد بازپرداخت تسهیلات وام‌گیرندگان را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از تمدید مهلت پرداخت اصل تسهیلات تا اول تیرماه خبرداد و گفت: آخرین مهلت افراد پایان اردیبهشت بود که این طرح تا اول تیرماه تمدید شد بنابراین افرادی که تا اول تیر نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه ۶ درصدی خواهند شد.

پیش از این نیز نورالله زاده گفته بود: برای تسهیلات گیرندگانی که در مهلت مقرر نمی‌توانند نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود به منظور بهره مندی از بخشش جریمه ۶ درصدی اقدام کنند، شرایطی را فراهم کردیم تا اصل تسهیلات و جریمه آنها بین ۲۴ تا ۳۶ ماه تقسیط شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید