Performancing Metrics

سرپرست جدید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد انزلی منصوب شد | اتاق خبر
کد خبر: 397596
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396 - 17:18
از سوی وزیر کار؛
طی حکمی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرپرست جدید مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی منصوب شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، طی حکمی از سوی  ربیعی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و بنا بر پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی  سید مجتبی حسینی نسب به عنوان «سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی» منصوب شد.

متن این ابلاغیه به شرح زیر است: برنامه ریزی به منظور توسعه و افزایش توانمندی‌های تولیدی و صادراتی منطقه، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، فراهم آوردن زمینه حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، بالا بردن سطح اشتغال و توسعه تجارت با کشورهای حوزه خزر از جمله مهمترین اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود و ایجاد تحرک بالنده و رو به رشد در منطقه، در انجام آن نهایت مساعی را معمول دارید.

مراسم معارفه سرپرست مدیریت کار وخدمات اشتغال منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با حضور شیخی مشاور روابط کار ومسئول هماهنگی امور مناطق آزاد وویژه اقتصادی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی، مدیران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی منطقه برگزار شد.

مسئول هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی از عملکرد سازمان منطقه در راستای توجه ویژه به ایجاد اشتغال سالم و مولد و نیز بهبود فضای کسب وکار که ماحصل اقدامات مثبت زیر بنایی وسرمایه گذاریهای انجام شده است تقدیر کرد و گفت: در سال گذشته برای 17 هزار و 576 نفر توسط سازمان مناطق آزاد اشتغال ایجاد شد.

شیخی توسعه اقتصادی مناطق آزاد را در گرو بهره مندی این مناطق از تسهیلات ویژه ومقررات متفاوت و کارآمد همراه با توانمند سازی کارشناسان ودسترسی به مدیران شایسته در جهت شناخت این مقررات وتسهیلات خاص واجرای دقیق آنها برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید