Performancing Metrics

شایعات مبنی بر حمله به سانچی، حاصلی جز افزودن ماتم خانواده شهدای حادثه ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 404985
تاریخ انتشار: 26 دی 1396 - 09:17
ربیعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت حادثه «سانچی» به بیان توضیحاتی در مورد جزئیات این حادثه پرداخت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی ربیعی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: از آنجا که انتقال پیکر سرنشینان برای ما مهم بود به دنبال کنترل آتش بودیم تا بتوانیم به محل وقوع حادثه نزدیک شویم.

وی ادامه داد: بی‌شک حجم آتش در ساعات اولیه، هر کسی را که در سطح نفتکش بوده از بین برده است. همچنین وجود گازهای سمی امکان زنده‌ماندن هموطنانمان را نمی‌داده است، ضمن اینکه کسانی هم که در موتورخانه پناه گرفته بودند از هوای سالمی تنفس نمی‌کردند و به مرور زمان حتما دچار خفگی شده‌اند.

وزیر کار همچنین خاطرنشان کرد: شایعاتی که از وجود موشک و برخورد آن با کشتی سخن می‌گوید، حاصلی غیر از افزودن غم و ماتم برای خانواده شهدای حادثه ندارد.

ربیعی گفت: هزینه‌های امدادرسانی در این حادثه به عهده چینی‌ها و بخشی هم به عهده ما و برخی شرکت‌های طرف قرارداد نفتی ماست.

وی همچنین تاکید کرد: شایعات انتشاریافته در خصوص این حادثه توسط رسانه‌ها و نشریات غیر حرفه‌ای و غیرتخصصی است و اگر در رسانه‌های خارجی و رسمی هم شایعه‌ای درج شود بی‌شک کارکرد سیاسی دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید