Performancing Metrics

شریعتمداری: معاملات تامین اجتماعی را طی ۳ ماه آینده علنی می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 419593
تاریخ انتشار: 11 آذر 1397 - 13:05
روایت نقوی حسینی از جلسه فراکسیون ولایی با وزیر کار؛
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: شریعتمداری در جلسه امروز گفت شفاف سازی راهبرد ماست و ادامه خواهد داشت و کلیه معاملات مربوط به تامین اجتماعی طی ۳ ماهه آینده علنی می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی از برگزاری جلسه مشترک فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه نکات و نقطه نظرات خود را با وزیر کار مطرح کردند، گفت: تاکید بر هدایت و مدیریت دقیق تامین اجتماعی و حفظ حقوق کارگران و جلوگیری از دست‌اندازی دولت به حقوق آنها و همچنین تاکید بر حمایت و تقویت تعاونی ها و کارآمدسازی آنها به عنوان زمینه ساز اشتغال از جمله محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارکرد: در این جلسه نمایندگان از شفاف سازی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به شرکت‌های وابسته به شستا تقدیر و تشکر و بر استفاده از مدیران توانمند، کارآمد و آشنا به کار تاکید کردند.

نقوی حسینی با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه بر ضرورت پرداختن جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغالزایی تاکید کردند، گفت: تاکید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه، توجه به شرایط سخت بازنشستگان و درنظرگرفتن بسته های حمایتی از آنها یکی دیگر از محورهای مورد تاکید در این جلسه بود.

وی ادامه داد: نمایندگان در جلسه امروز فراکسیون ولایی، ضرورت رسیدگی به شرایط درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی و همچنین لزوم احیا و تقویت تعاونی‌های مرزنشینان در جهت اشتغالات مناطق مرزی را با محمد شریعتمداری مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در ادامه با اشاره به سخنان وزیر کار در این جلسه اظهارکرد: شریعتمداری ضمن تشکر از اعتماد مجلس، کار وزارتخانه تحت مدیریت وی را بسیار گسترده و متنوع عنوان کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومین نوربخش و تاج الدین گفت، سیاستگذاری ما در حوزه پتروشیمی به سوی تشکیل هلدینگ‌های بزرگ و معتبر است تا وضعیت شرکت‌ها از جمله صنایع فولادی، سیمان و غیره را از شرایط فعلی خارج کنیم.

نقوی حسینی تاکید کرد: شریعتمداری در این جلسه گفت شفاف سازی راهبرد ماست و ادامه خواهد داشت و کلیه اطلاعات لازم در اختیار شهروندان و مردم قرار خواهد گرفت چراکه نتایج خیلی خوبی از این موضوع به دست آورده‌ایم و کلیه معاملات را طی ۳ ماهه آینده علنی می‌کنیم زیرا اصل بر شفافیت است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: وزیر کار در این جلسه سال ۹۷ و ۹۸ را متفاوت دانست و تاکید کرد اولویت های بودجه ای هم باید متفاوت باشد.

وی افزود: وزیر کار گفت ما خواستار پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هستیم زیرا اگر مطالبات پرداخت نشود، چگونه تعهدات بیمه ای خود را انجام دهیم، بنابراین ترتیبات لازم برای این مسئله باید در بودجه ۹۸ دیده و تصویب شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید