Performancing Metrics

خیلی بهتر از قبل می‌شدم اگر الان فوتبالیست بودم | اتاق خبر
کد خبر: 304566
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 02:31
پله:
پله در گفت‌وگو با یک روزنامه برزیلی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مجله PLACER، پله ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره شرایط این روزهای فوتبال گفت: زمان ما همه چیز آماتور بود و آمادگی ما قبل از بازی هایمان بسیار محدود بود و نمی توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم در حالی که امروز همه چیز ماشینی شده و بازیکنان با دقت زیر نظر چندین مربی کار می کنند. فکر می کنم اگر الان فوتبالیست می شدم خیلی بهتر از قبل می شدم.

او درباره حضور نیمار در بارسلونا گفت: نیمار یکی از محصولات سانتوس است که دیده شد. این در حالی است که من بازیکنانی در سانتوس دیدم که 10 برابر از نیمار بهتر بودند ولی استعدادشان بر باد رفت و نتوانستند دیده شوند. خیلی از فوتبالیست ها در برزیل با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند و نمی‌توانند رشد کنند. من بازیکنان خوب زیادی در سانتوس دیدم که به حق خودشان در فوتبال نرسیدند.

پله در ادامه درباره لیونل مسی گفت: همیشه گفته ام که مسی بهترین بازیکن جهان در 10 سال گذشته است ولی او بازیکن کاملی نیست و پیامی که برای مردم آرژانتین دارم این است که او در زمینه ضربه سر و استفاده از دو پا تخصص ندارد و همین باعث شده او را بهترین بازیکن ندانیم. این در حالی است که رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو برخلاف مسی بازیکن کامل‌تری بودند.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید