Performancing Metrics

آمریکا با حمله به کشورهای منطقه به دنبال فتح خاکریزهای ایران اسلامی است | اتاق خبر
کد خبر: 310979
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 10:09
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با حمله به کشورهای منطقه به دنبال فتح خاکریزها و نزدیکی هرچه بیشتر به مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، علاء‏الدین بروجردی امشب در جلسه پرسش و پاسخ جمعی از مردم این شهرستان اظهار کرد: بهترین نوع دفاع را می توان دفاع در خارج از مرزها برشمرد.

وی زمین گیر کردن دشمنان در خارج از مرزهای کشور را کاری منطقی خواند و عنوان کرد: کوتاهی در صرف هزینه‌های میلیونی امروزه در خارج از مرزها اجبار در هزینه‎های میلیاردی فردا در کشور برای بیرون راندن دشمنان را به دنبال دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروزه جزء چند کشور قدرتمند موشکی دنیا است، افزود: جوانان کشور موفقیت‎ها را در حالی یکی پس از دیگری در عرصه‎های مختلف علمی کسب می‌کنند که ایران اسلامی مورد ظلم و تحریم‎های ظالمانه قرار داشته است.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را برای ایران اسلامی پیروزمندانه توصیف و تاکید کرد: ابراز خرسندی مقام معظم رهبری از اجرای برجام خستگی را از تن تیم مذاکره کننده کشور بیرون کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروزه صفر تا 100 دانش هسته‌ای را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: امروزه احمدی روشن‌ها و علی محمدی‌‌های فراوانی در عرصه هسته‌ای کشور فعالیت می‎کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطع فعالیت هسته‎ای جمهوری اسلامی ایران در سال‎های گذشته به مدت دو سال به دلیل اثبات فعالیت صلح‌آمیز هسته‎ای بوده است.

بروجردی با اشاره به اینکه امروزه برنده بازی در مذاکرات هسته‎ای ایران اسلامی است، تصریح کرد: استیفای حقوق ملت نیازمند اعمال سیاست نرمش قهرمانانه در مقابل آمریکایی است که دشمنی آن با ایران اسلامی بی‌تردید است.

وی یادآور شد: امروزه برخلاف سایر کشورها که برای واردات آب سنگین نیازمند اجازه آمریکا هستند، جمهوری اسلامی ایران بدون اجازه این ابرقدرت این فرآورده را تولید و صادر می‎کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به انتقاد برخی افراد به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اشاره و تاکید کرد: منتقدان باید در انتقادات خود جانب انصاف را رعایت کنند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید